Με τηλεοπτικό και digital, από τη McCann
Η Ευρωπαϊκή Πίστη παρουσίασε πρόσφατα τη νέα της καμπάνια, η οποία «τρέχει» τόσο με τηλεοπτικά spots, όσο και με digital δημιουργικό, σε sites και στα social media.

Με κεντρικό μήνυμα «Επειδή οι προβλέψεις δεν θα γίνουν ποτέ τόσο συγκεκριμένες», θα βρίσκεται στον «αέρα» έως τα τέλη Νοεμβρίου και έχει ως στόχο να ενημερώσει την ελληνική κοινωνία για τα οφέλη της ασφάλισης. Μέσα από τρία τηλεοπτικά spots, αποτυπώνεται η σημασία της έγκαιρης πρόβλεψης για την προστασία και τη φροντίδα όλων αυτών που έχουν αποκτηθεί με προσωπικό μόχθο και θυσίες. Η οικογένεια, η κατοικία, αλλά και η εξασφάλιση μιας αξιοπρεπούς σύνταξης, αποτελούν τα καίρια θέματα που θίγονται, με στόχο την ανάδειξη της ασφάλισης ως το αποτελεσματικότερο μέσο πρόληψης για τον έλληνα πολίτη. Η καμπάνια έγινε σε συνεργασία με τη McCann και αποτελεί το πρώτο από τα δύο bursts.