Λανσάρει περιεχόμενο για την υποστήριξη των κοριτσιών
Μια παγκόσμια καμπάνια υλοποιεί η Barbie, με στόχο να αναδείξει τους παράγοντες που εμποδίζουν τα μικρά κορίτσια να θέτουν υψηλούς στόχους και να κάνουν εξίσου μεγάλα όνειρα με τα αγόρια συνομηλίκους τους.

Κάτω από την ομπρέλα του The Dream Gap Project, με leading creative την BBDO San Francisco, η πολυετής πρωτοβουλία θα απευθύνεται τόσο σε ενήλικες, όσο και σε παιδιά. Το λανσάρισμα γίνεται με ένα ψηφιακό σποτ, στο οποίο πολλές διαφορετικές νέες κοπέλες αναδεικνύουν βασικά ευρήματα από την ακαδημαϊκή έρευνα σχετικά με το φαινόμενο του «dream gap», ενώ η μάρκα θα συνεργαστεί περαιτέρω με ακαδημαϊκούς και ερευνητές για να εμπλουτίσει τις έρευνες.

Στο καταναλωτικό μέτωπο, το brand Mattel δεσμεύτηκε να αναπτύξει μια σειρά content με ισχυρό αντίκτυπο, προκειμένου να προσφέρει εργαλεία στους ενήλικες για να υποστηρίξουν τα κορίτσια του περιβάλλοντός τους, ενώ υποσχέθηκε να προβάλει τουλάχιστον 10 γυναικεία πρότυπα τον χρόνο με στόχο τη γυναικεία ενδυνάμωση. Παράλληλα, θα συνεχίσει να χρησιμοποιεί τη Barbie Vlogger σαν εκπαιδευτικό εργαλείο, η οποία πρωταγωνιστεί ήδη σε YouTube videos με θέματα όπως το bullying, μαζί με πιο mainstream περιεχόμενο.

Πηγή: www.thedrum.com