Η μεγαλύτερη πρόκληση για το marketing σήμερα… θεωρώ ότι είναι η υλοποίηση μίας φρέσκιας ιδέας μελετώντας και προλαβαίνοντας τα διεθνή trends. Μιας ιδέας που θα προσφέρει κάτι ιδιαίτερα ωφέλιμο στον καταναλωτή. H νέα τάση θέλει το brand σε κοινωνικούς ρόλους αντιμετωπίζοντας με τις καμπάνιες κοινωνικά ζητήματα και φωτίζοντας νέους τρόπους πιο υγιούς καταναλωτισμού με βαθύτερα νοήματα για την ζωή, για τις σχέσεις και για το περιβάλλον.

Αυτό που βλέπω ως τη μεγαλύτερη τάση στην επικοινωνία σήμερα είναι… η στροφή στα digital media, παρότι η τηλεόραση συνεχίζει να είναι το πιο effective και φθηνό μέσο. Είναι η μεταφορά της σκυτάλης της επικοινωνίας από τους διαφημιστές της μάρκας στους influencers, καθώς επίσης και η αλληλεπίδραση μεταξύ μάρκας και καταναλωτή ή χρήστη. Τα social media με την συμμετοχή του κόσμου μπορούν να απογειώσουν τη μάρκα ή να την καταστρέψουν και αυτό είναι τεράστια πρόκληση, ωστόσο, απαιτεί σωστή  διαχείριση και προσοχή.

Μια δουλειά που ζήλεψα είναι… τα πολύ επιτυχημένα start ups, με τα οποία σκέφτομαι να ασχοληθώ παράλληλα για την εξυπηρέτηση ενός… «υψηλότερου σκοπού», ακόμη και εθελοντικά πέραν της Βιομηχανίας Τροφίμων που τόσο αγαπώ… Η εμπειρία μου ως manager και marketer θα μπορούσε να φανεί χρήσιμη σε νέους που ξεκινούν τώρα και έχουν οράματα, ιδέες και δεν θέλουν να φύγουν αναγκαστικά στο εξωτερικό.

Μια χαμένη ευκαιρία ήταν… η μετάθεσή μου στο εξωτερικό πριν από μερικά χρόνια, την οποία δεν δέχθηκα, και η οποία σήμερα δεν ξέρω πού θα μπορούσε να με είχε οδηγήσει. Ως άνθρωπος όμως στηρίζω τις επιλογές μου. Δεν  μετανιώνω και προχωρώ με δύναμη και χαρά σε κάθε σταυροδρόμι της ζωής. Είμαι ευτυχής από θέση!

Οι δεξιότητες που θα πρέπει να έχει ο marketer του αύριο είναι… στρατηγική σκέψη, περιέργεια, αισιοδοξία, πάθος και ευελιξία. Η τελευταία επιβάλλεται λόγω της ιλιγγιώδους ταχύτητας των εξελίξεων, ειδικά στην digital πραγματικότητα, παράλληλα με δεξιότητες στα data analytics που θα φωτίζουν εγκαίρως τις ευκαιρίες. Kαι, φυσικά, να είναι πολίτης του κόσμου για να μπορεί να ανακαλύπτει πρώτος τα trends.

Εάν είχα το «μαγικό ραβδί του marketing»… θα δημιουργούσα ένα προϊόν που θα χάριζε νεότητα και ευτυχία στον κόσμο και όλα αυτά σε ένα αγνό, Ελληνικό γιαουρτάκι Κρι Κρι!!!

Το κείμενο υπογράφει η Τζελίνα Κουκουμέλη, Marketing Director, ΚΡΙ ΚΡΙ Α.Ε.