Με το μήνυμα «Do What Moves You»
Αναζητώντας να ενισχύσει την απήχησή του στις ηλικίες 18-25, το Bacardi λανσάρει τη νέα παγκόσμια καμπάνια «Do What Moves You», επενδύοντας 13 εκατ. ευρώ.

Η καμπάνια έρχεται να εκφράσει την πίστη του brand στην αξία της προσωπικής έκφρασης (self expression), την οποία αναδεικνύει ως brand purpose. «Αναζητούσαμε μία τοποθέτηση που θα έφερνε μία νέα δημιουργική κατεύθυνση για το brand. Το tagline “Do What Moves You” πραγματικά “ζωντανεύει” την κουλτούρα του brand για τους καταναλωτές μας», αναφέρει η Sarah Doyle, President of Marketing Bacardi Europe.

Η καμπάνια θα τρέξει αρχικά με outdoor, ενώ θα συμπεριλάβει σταδιακά και άλλα Μέσα, καθώς και experiential ενέργειες: «Έχει να κάνει με τον τρόπο με τον οποίο το brand εντάσσεται στη ζωή του καταναλωτή, όταν πηγαίνει σε ένα φεστιβάλ, παραγγέλνει ένα κοκτέιλ, κ.α», επισημαίνει η S. Doyle. Το Bacardi συνεργάσθηκε για την καμπάνια με τις AMV BBDO, Ogilvy PR, Wasserman, OMD UK και Proximity.

Η καμπάνια έχει στο επίκεντρό της τη μουσική και η μάρκα συνεργάζεται αρχικά με τους καλλιτέχνες Giggs, Bugzy Malone και Stefflon Don, στοχεύοντας σε Λονδίνο, Μάντσεστερ και Μπίρμινγχαμ, που είναι οι πόλεις καταγωγής των εν λόγω καλλιτεχνών. Κάθε καλλιτέχνης θα παρουσιάσει ένα one-off show στην πόλη καταγωγής του, ενώ συνολικά η καμπάνια θα συμπεριλάβει σειρά με περιεχόμενο.

Σύμφωνα με τη S. Doyle, η νέα καμπάνια είναι αποτέλεσμα 18μηνης δουλειάς με ποσοτικές και ποιοτικές έρευνες που έγιναν ώστε το brand να «καταλάβει» το κοινό του. Η μάρκα στοχεύει στην κεφαλαιοποίηση της ανερχόμενης τάσης δημοφιλίας για το ρούμι που παρατηρείται σε παγκόσμιο επίπεδο, μαζί με την τάση του premiumization.
(Πηγή: Marketingweek.com)