Η διαδικασία αναμένεται να κινηθεί σε επίπεδο holding ομίλων
Το Volkswagen Group έχει ξεκινήσει διαδικασία παγκόσμιου δημιουργικού spec, καθώς τα στελέχη της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας επιδιώκουν να επαναφέρουν σε κεντρικό επίπεδο τον έλεγχο του marketing και να βελτιώσουν την εικόνα της μάρκας VW στον απόηχο του σκανδάλου των μετρήσεων εκπομπών ρύπων diesel.

Η διαδικασία αναμένεται να κινηθεί σε επίπεδο holding ομίλων των διαφημιστικών εταιρειών και να «απειλήσει» την κατοχή του διαφημιστικού λογαριασμού του brand από την IPG στις ΗΠΑ. Η IPG θεωρείται πιθανό να διασταυρώσει τα ξίφη της με την Omnicom, της οποίας η DDB είναι μακροχρόνιος συνεργάτης σε μεγάλες αγορές της Ευρώπης. Ο Chief Marketing Officer της VW, Jochen Sengpiehl, σε πρόσφατη συνέντευξη τύπου στο Βερολίνο, σκιαγράφησε το όραμά του για ένα περισσότερο κεντρικό μοντέλο διαφημιστικών συνεργατών, οργανωμένο γύρω από τοπικά hubs. Αναφορά έγινε επίσης στην προσπάθεια επίτευξης μεγαλύτερης αποτελεσματικότητας και οικονομιών κλίμακας στο πλαίσιο της διαφημιστικής δαπάνης. Ο λογαριασμός media της VW, τον οποίο χειρίζεται σε παγκόσμιο επίπεδο η PHD της Omnicom από το 2016, δεν αναμένεται να αποτελέσει μέρος της διαδικασίας.
(Πηγή: http://www.autonews.com).