Τον λογαριασμό κατείχε η Mindshare του WPP
Η HSBC ξεκινά διαδικασία αναθεώρησης του παγκόσμιου media planning and buying λογαριασμού της, η αξία του οποία εκτιμάται σε 400 εκατ. δολάρια.

Ο βρετανικός τραπεζικός όμιλος διενήργησε τελευταία φορά media spec τον Οκτώβριο του 2012, με την Mindshare του WPP να διατηρεί τον λογαριασμό. Τον ρόλο συμβούλου στη διαδικασία κατέχει η ID Comms. Εκπρόσωπος της HSBC ανέφερε χαρακτηριστικά: «Ως μέρος της δέσμευσής μας για τη συνεχή ανάπτυξη των media και marketing ενεργειών της HSBC, αξιολογούμε περιστασιακά όλους τους παρόχους μας marketing υπηρεσιών, προκειμένου να διασφαλίσουμε ότι διατηρούμε τις καλύτερες συνεργασίες για την υποστήριξη των στρατηγικών μας στόχων». Σημειώνεται ότι η WPP έχει στενή σχέση με την HSBC, η οποία χρησιμοποιεί την JWT για δημιουργικά έργα, καθώς και την Saatchi & Saatchi της Publicis Groupe. (Πηγή: Campaign)