Μετά από πολυετή συνεργασία με JWT και MediaCom
Στην αναθεώρηση των παγκόσμιων δημιουργικών και media λογαριασμών της προχωρά η Shell, μετά από πολυετή συνεργασία με ομάδα της WPP, αποτελούμενη από τους JWT και MediaCom. Σύμφωνα με εκτιμήσεις, η αξία του παγκόσμιου λογαριασμού ανέρχεται σε 200 εκατ. δολάρια.

Τη διαδικασία χειρίζεται η R3. Η JWT, η οποία σχεδιάζει να συμμετέχει στη διαγωνιστική διαδικασία, έχει εργαστεί στον λογαριασμό για πάνω από δύο δεκαετίες. Εκπρόσωπος της JWT, ανέφερε σχετικά: «Η J. Walter Thompson/WPP είναι περήφανη για τα καινοτόμα και βραβευμένα έργα που δημιούργησε για τη Shell τα τελευταία 20 χρόνια. Βλέπουμε αυτό το review ως ευκαιρία να ενισχύσουμε τη σχέση μας και ανυπομονούμε να συμμετάσχουμε». Σημειώνεται ότι το 2005, η WPP δημιούργησε μια «Team Media for Shell» για τον χειρισμό του media planning and buying για τρία από τα business groups της εταιρείας, συμπεριλαμβανομένου του παγκόσμιου τμήματος retail και λιπαντικών της Shell. (Πηγή: AdAge)