Σύμφωνα με την έρευνα ΑDEX του ΙΑΒ Hellas
Μια αίσθηση συγκρατημένης αισιοδοξίας αφήνουν τα ευρήματα της έρευνας ΑDEX από το ΙΑΒ Hellas για τη διαδικτυακή διαφημιστική δαπάνη το α’ εξάμηνο του 2017, καθώς παρά την τυπική αρνητική ποσοστιαία μεταβολή κατά 11%, στην πραγματικότητα, αν αφαιρεθούν οι τρεις μεγάλοι ανενεργοί publisher το επίμαχο διάστημα, οι επιδόσεις έχουν αυξηθεί κατά 2,7%.

Άλλο σημαντικό συμπέρασμα από την έρευνα ADEX για την Online Display διαφήμιση το α’ εξάμηνο του έτους είναι ότι τα διαφυγόντα έσοδα των τριών μεγάλων παικτών δεν επανεπενδύθηκαν και έμειναν εκτός του ταμείου των 20 Publishers/Networks, που μετρά 118 επιμέρους sites (έναντι 133 το 2016). Η επιμέρους μελέτη της διαφημιστικής δαπάνης για το digital display, σύμφωνα με την ΑDEX του ΙΑΒ Hellas, αποτυπώνει μια είσπραξη της τάξεως των 30,6 εκατ. ευρώ για το α’ εξάμηνο (Q1 + Q2 μαζί). Οι χρηματοοικονομικές υπηρεσίες αποτέλεσαν την κατηγορία με το μεγαλύτερο μερίδιο δαπάνης σε επίπεδο έτους (μερίδιο 20,1%), καθώς η display δαπάνη στον κλάδο αγγίζει τα 6,1 εκατ. ευρώ. «Αργυρό» μετάλλιο απορρόφησης διαφημιστικών κονδυλίων αποσπά ο κλάδος των Τηλεπικοινωνιών με 4,036 εκατ. ευρώ και μερίδιο 13,1%, ενώ την τριάδα συμπληρώνει η κατηγορία του Λιανεμπορίου.