Από τους Νίκο Βλαχογιάννη, Νίκο Περιάλη και Γεράσιμο Χατζή
Υπό το μήνυμα «στρατηγική σκέψη που εκφράζεται σε δημιουργικές λύσεις», τοποθετείται το νέο σχήμα Iconic Branding στην αγορά επικοινωνίας.

Η Iconic Branding, www.iconic-branding.gr, είναι μια νέα ομάδα που δημιουργήθηκε από επαγγελματίες με μακρόχρονη εμπειρία στον χώρο της επικοινωνίας και της δημιουργίας προϊοντικής ταυτότητας, με εξειδίκευση σε branding, design και packaging. H εταιρεία δημιουργήθηκε από τους Νίκο Βλαχογιάννη -ο οποίος έχει διατελέσει Creative Director σε εταιρείες όπως Dot & Dash, Leo Burnett και Mc Cann- Νίκο Περιάλη, Graphic Designer με προϋπηρεσία σε εταιρείες όπως attp και McCann, και Γεράσιμο Χατζή, ο οποίος είχε επί χρόνια ως Visualiser την ευθύνη του εικονογραφικού τμήματος σε εταιρείες όπως Leo Burnett και McCann.

Η Iconic Branding καλύπτει όλο το φάσμα των εργασιών που αφορούν στη δημιουργία και προώθηση ενός brand: σύλληψη και σχεδιασμό προϊόντος και συσκευασίας, λογοτύπηση, σχεδιασμό website, δημιουργία εταιρικής ταυτότητας, σχεδιασμό καμπάνιας σε έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα, τηλεόραση, ραδιόφωνο κ.ά. Στις χαρακτηριστικές δουλειές της Iconic Branding συγκαταλέγονται εταιρείες και brands όπως Αμπελουργική Πολιτεία -Πύργος Κανιάρη, White Peacock, Τεχναγωγείον-, Provocateur Wines, Άγιος Διόνυσος, Ο Αγαπητικός της Μελισσούλας, The Philanthropist.