Το Copa90 θα συμμετάσχει στο συνέδριο Content Marketing & Native Advertising’17
Ο Nick Bourne, Chief Commercial Officer του Copa90, της καινοτόμας ψηφιακής ποδοσφαιρικής κοινότητας περιεχομένου η οποία γρήγορα κατάφερε να συγκεντρώσει 2 εκατ. fans στο Facebook και 1.3 subscribers στο YouTube, θα συμμετάσχει στο συνέδριο Content Marketing & Native Advertising’17.

Στην παρουσίασή του με τίτλο, «Influencers are dead. Long live Influence», ο Nick Bourne θα εστιάσει στο παράδειγμα του Copa 90 αναλύοντας πώς κατάφερε, επενδύοντας στο περιεχόμενο, να εξελιχτεί στο «The Home of Global Football Fan Culture». Όπως εξηγεί ο ίδιος, «οι έννοιες “επιρροή” και “influencer” αποτελούν εδώ και καιρό συστατικό του marketing mix. Και όμως είναι πολύ διαφορετικές οι ευκαιρίες που προσφέρουν σε εκδότες, brands και αναγνώστες, τόσο βραχυπρόθεσμα όσο και μακροπρόθεσμα». Στην σκηνή του Content Marketing & Native Advertising’17, το οποίο θα πραγματοποιηθεί στις 29 Ιουνίου, θα ανέβουν για πρώτη φορά 7 ξένοι experts καθώς και διακεκριμένα στελέχη της ελληνικής αγοράς. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε το www.contentandnative.gr.