Σε παραγωγή της Young & Rubicam Ιταλίας
Με τίτλο «Born Social in 1895», η νέα διεθνής διαφημιστική καμπάνια της Lavazza γιορτάζει την κληρονομιά και τη συνεχή σημασία των εμπειριών αυθεντικής ιταλικής ποιότητας καφέ στην καθημερινή ζωής των ανθρώπων σε όλο τον κόσμο.

Ο Carlo Colpo, Head of Advertising & Media της Lavazza, δήλωσε σχετικά: «Στόχος μας με την εκστρατεία “Born Social in 1895” είναι να αφηγηθούμε την ιστορία πώς 20 δισεκατομμύρια φλυτζάνια απολαυστικού καφέ Lavazza κάθε χρόνο σε όλο τον κόσμο βοηθούν στην οικοδόμηση σχέσεων μεταξύ των ανθρώπων: πράγματι, μπορούμε να πούμε πως ο καφές Lavazza είναι το πραγματικό κοινωνικό δίκτυο από το 1895».

Η διαφήμιση είναι διαθέσιμη σε μορφή 15, 20 και 30 δευτερολέπτων, ενώ έχει δημιουργηθεί και μία εκδοχή 80 δευτερολέπτων για τα social media. Την παραγωγή της καμπάνιας έκανε η Young & Rubicam Ιταλίας. Στην Ελλάδα, θα προβάλλεται στην τηλεόραση και τα ψηφιακά Μέσα από τις 6 Μαρτίου, για 4 εβδομάδες και από τις 10 Απριλίου έως τις 7 Μαΐου.