Για τη βελτίωση της «εταιρικής του εικόνας»
Το 2011, η McCann Worldgroup είχε κερδίσει τον λογαριασμό, ο οποίος έφτανε τα 200 εκατ. δολάρια τον χρόνο. Εκπρόσωπος του Στρατού δήλωσε, πως το συμβόλαιο δεν θα ξεπεράσει τα 4 δισ. δολάρια. Ένας από τους λόγους της κίνησης αυτής είναι η μείωση του αριθμού νεοσύλλεκτων τα τελευταία έτη. Η εταιρεία που θα επιλεχθεί θα κληθεί να δημιουργήσει και να εκτελέσει καμπάνιες επικοινωνίας σε εθνικό και τοπικό επίπεδο, με στόχο «να μετασχηματίσει την αντίληψη του κοινού-στόχος».
(Πηγή AdAge)