Κοστίζουν χρόνο και χρήμα και έχουν άμεσο αντίκτυπο στην εικόνα των εταιρειών που συμμετέχουν. Τα specs αποτελούν μια εξαιρετικά δημοφιλή πρακτική, όμως, πόσο αποτελεσματική είναι η υλοποίησή τους στην Ελλάδα;
Παρασκευή, 6 Δεκεμβρίου 2019
Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά
4 Ιουνίου 2019 | 14:22 Topics: Θεσμικά
Κοστίζουν χρόνο και χρήμα και έχουν άμεσο αντίκτυπο στην εικόνα των εταιρειών που συμμετέχουν. Τα specs αποτελούν μια εξαιρετικά δημοφιλή πρακτική, όμως, πόσο αποτελεσματική είναι η υλοποίησή τους στην Ελλάδα;
Αποστολή άρθρου.Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και τα στοιχεία του παραλήπτη για να αποσταλεί το άρθρο.
Nadja Lossgott, Nicholas Hulley, Creative Director Duo: «Το καλό είναι ο εχθρός του καλύτερου»Αποτελούν Creative Partners της AMV BBDO στο Λονδίνο. Μαζί, έχουν κερδίσει πληθώρα Grand Prix βραβείων και σχεδόν κάθε άλλο βραβείο. Επίσης, δουλειά τ... Topics: Συνεντεύξεις / Πρόσωπα
Stefan Bardega, iProspect: «Το μέλλον στο Performance, είναι channel agnostic»Τι σημαίνει φωνητική αναζήτηση; Ποια είναι η επίδραση της έκρηξης αυτών των νέων τεχνολογιών σε μεθόδους όπως το search και τι αλλάζει για marketers, ... Topics: Συνεντεύξεις / Πρόσωπα