Marketing Week - Στην Carat τα παγκόσμια media της Vodafone

Δευτέρα, 9 Δεκεμβρίου 2019

Είσοδος Χρήστη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

H Wavemaker χειριζόταν τον λογαριασμό από το 2014

Στην Carat τα παγκόσμια media της Vodafone

17 Σεπτεμβρίου 2019 | 17:02 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International,Specs,Τηλεπικοινωνίες

Ολοκληρώθηκε το spec για τον παγκόσμιο λογαριασμό media της Vodafone, με την Carat, του δικτύου Dentsu Aegis να αναδεικνύεται νικήτρια.

Η εξέλιξη αυτή σηματοδοτεί το τέλος της συνεργασίας με τη Wavemaker, με την οποία η εταιρεία συνεργαζόταν από το 2014. Ο τηλεπικοινωνιακός κολοσσός είχε ήδη προχωρήσει στο in-housing επιμέρους τμημάτων του digital planning και buying, αλλά αναζητούσε ένα agency που να χειρίζεται το υπόλοιπο κομμάτι. Πλέον η Carat τίθεται επικεφαλής σε αγορές-κλειδιά όπως η Μ. Βρετανία, η Γερμανία και η Ιταλία αναφορικά με το offline buying, ενώ θα έχει συμβουλευτικό ρόλο στο κομμάτι του digital.

Εκπρόσωπος της Vodafone σχολίασε σχετικά: «Η Dentsu Aegis διαθέτει ισχυρά εχέγγυα για τη στήριξη της Vodafone, ειδικά με βάση την εμπειρία της στην υποστήριξη άλλων πελατών που έχουν μεταφέρει το digital media buying in-house». H Wavemaker ανέλαβε τον λογαριασμό ως ΜΕC, πριν από 5 χρόνια, πριν από τη συγχώνευσή της με τη Maxus.

Ο λογαριασμός τότε εκτιμάται ότι κυμαινόταν στα 600 εκατ. λίρες, όμως, έκτοτε μεγάλο κομμάτι των media έχει μεταφερθεί εσωτερικά. Τον Ιούλιο ανακοινώθηκε ότι η Sara Martins de Oliveira, το στέλεχος που είχε πρωτοστατήσει στη μετάβαση της Vodafone σε ένα μοντέλο in-house διαχείρισης των digital media επρόκειτο να αποχωρήσει και σύμφωνα με το Campaign, o Νίκος Βλαχόπουλος, Global Marketing and Brand Director της εταιρείας επέβλεψε τη διαδικασία.
(Πηγές: TheDrum, Campaign)

Marketing Week Online( 17 Σεπτεμβρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business
  • Ανακύκλωση

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778