Την Dentsu X επέλεξε ως παγκόσμιο media agency η Upfield, τερματίζοντας τη συνεργασία της με τη Mindshare της WPP.

Η Dentsu X θα αναλάβει να «ενισχύσει την παγκόσμια παρουσία της Upfield με υπηρεσίες media buying που στηρίζουν τα activations του brand σε πολλές διαφορετικές αγορές», δήλωσε εκπρόσωπος της Upfield. Η εταιρεία, απέκτησε πρόσφατα brands μαργαρίνης και spread όπως Flora, Flora ProActiv και Becel από την Unilever και συνέχισε μετά την εξαγορά να συνεργάζεται με τη Mindshare, η οποία χειρίζεται το μεγαλύτερο μέρος του παγκόσμιου media buying της Unilever.

To ίδιο φαίνεται πως έγινε και με την PHD, η οποία, σύμφωνα με εκπρόσωπό της δεν συμμετείχε στη διαγωνιστική διαδικασία. Η Mindshare έλαβε αρχικά μέρος αλλά αποσύρθηκε, ενώ και η Starcom Global ήταν ανάμεσα στους διεκδικητές.

Ο Peter Huijboom, Global Chief Executive, Media and Performance and Global Clients του Dentsu Aegis Network, σχολίασε: «Η Upfield αντιπροσωπεύει ένα εντυπωσιακό μίγμα εμβληματικών brands. Είμαστε ενθουσιασμένοι που η Upfield επέλεξε να συνεργαστεί μαζί μας και που θα υλοποιήσουμε την υπόσχεσή μας να καινοτομήσουμε στον τρόπο που χτίζονται αυτά τα brands εφαρμόζοντας στο μέγιστο το επιχειρηματικό πνεύμα της Dentsu, τις παγκόσμιες δυνατότητές της και την ασυναγώνιστη κατανόηση των ανθρώπων που διαθέτει». (Πηγή: Campaign)