Με τη συμμετοχή εκπροσώπων της πολιτείας, της τοπικής αυτοδιοίκησης, κοινωνικών φορέων αλλά και φορέων της εργασίας πραγματοποιήθηκε το Inaugural Conference on Diversity in Business, στο Ζάππειο Μέγαρο από την BOUSSIAS και το KEAN.

Στόχος της διοργάνωσης ήταν να δώσει ώθηση στην ποικιλομορφία στις επιχειρήσεις, προτάσσοντας τα οφέλη από την ενίσχυση της διαφορετικότητας και της ενσωμάτωσης στο εσωτερικό τους. Το συνέδριο, φιλικό σε άτομα με αισθητηριακά προβλήματα, υλοποιήθηκε στο πλαίσιο των δράσεων της Χάρτας Διαφορετικότητας (Diversity Charter), πρωτοβουλίας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, που ιδρύεται πλέον και στην Ελλάδα.

«Σήμερα κάνουμε την αρχή να διαδώσουμε το μήνυμα ότι δεν πρέπει να δειλιάζουμε όταν κάτι δεν είναι όπως εμείς», δήλωσε ο Σταύρος Μηλιώνης, Ιδρυτής και Πρόεδρος του ΚΕΑΝ, παρουσιάζοντας τη Χάρτα Διαφορετικότητας της Ελλάδας.

Αυξημένα κέρδη, μεγαλύτερη σύνδεση με τους καταναλωτές, αλλά και προσέλκυση νέων ταλέντων αναδείχθηκαν ως τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα για τις επιχειρήσεις που αγκαλιάζουν τη διαφορετικότητα και την ισότητα ευκαιριών, με τους ομιλητές να εντοπίζουν ως μεγαλύτερα προσκόμματα την έλλειψη παιδείας και τις ασυνείδητες προκαταλήψεις που επηρεάζουν τις καθημερινές αποφάσεις. Το συνέδριο ολοκληρώθηκε με τη συμβολική υπογραφή της Χάρτας. Ο όμιλος ΟΤΕ είναι Founding Member και οι Accenture, Pfizer και Teleperformance Μεγάλοι Χορηγοί. Θα ακολουθήσει αναλυτική κάλυψη σε επόμενο τεύχος του Marketing Week.