Marketing Week - Η Mattel παρουσιάζει την πρώτη Ελληνίδα Barbie Role Model

Σάββατο, 20 Απριλίου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Προωθώντας τη δέσμευσή της στο Dream Gap Project

Η Mattel παρουσιάζει την πρώτη Ελληνίδα Barbie Role Model

7 Μαρτίου 2019 | 16:06 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: CSR,Launching,Παιχνίδια

Η Mattel ξεκινά τους εορτασμούς για τα 60 χρόνια της Barbie και τιμώντας τα ιστορικά και σύγχρονα γυναικεία πρότυπα, παρουσιάζει την πρώτη Ελληνίδα Barbie Role Model, την Ελένη Αντωνιάδου.

Πρόκειται για μια νέα, δυναμική γυναίκα και ερευνήτρια στη NASA. Η δουλειά, η εξειδίκευση και τα επιτεύγματά της αναγνωρίζονται από όλον τον κόσμο, καθώς έχει διακριθεί διεθνώς στον τομέα της μεταμόσχευσης τεχνητών οργάνων, μιας μεθόδου που αναμένεται να σώσει εκατομμύρια ζωές. Η Lisa McKnight, Senior Vice President και General Manager της Barbie, δήλωσε: «Εδώ και 60 χρόνια, η Barbie εμπνέει τα κορίτσια να πιστέψουν στον εαυτό τους και να δουν πως έχουν επιλογές. Με πάνω από 200 καριέρες, 6 υποψηφιότητες για πρόεδρος και ένα ταξίδι στο φεγγάρι, πριν τον Neil Armstrong, η Barbie συνεχίζει να εξελίσσεται ως ένα σύγχρονο πρότυπο  για όλες τις ηλικίες», και συμπλήρωσε: «Η Barbie πιστεύει πως τα κορίτσια δεν πρέπει να γνωρίσουν έναν κόσμο, μια δουλειά ή ένα όνειρο που να μην έχουν κατακτήσει οι γυναίκες. Μέσω των παγκόσμιων στρατηγικών μας, ξεκινάει ένα κίνημα για να γίνει η Barbie ως το απόλυτο brand ενδυνάμωσης των κοριτσιών».

Marketing Week Online( 7 Μαρτίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Κυριακάτικος Τύπος: Επενδύοντας στη δυναμική μιας «πλούσιας» έκδοσης

Ο Κυριακάτικος Τύπος καταφέρνει, με κόπο, να διατηρεί την αίγλη του, παρά την πτωτική πορεία των εφημερίδων ως μέσο ενημέρωσης. Επενδύοντας σε περιεχόμενο, εγκυρότητα, αξιοπιστία, αλλά και ένθετα, προσπαθεί να διατηρήσει την αναγνωστική του βάση. Και φαίνεται ότι το πετυχαίνει.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778