Σύμφωνα με έρευνα του ICERTIAS
Με στόχο να αναβαθμίσει και να ανασχεδιάσει το βραβείο Customers’ Friend, ο διεθνής οργανισμός πιστοποιήσεων ICERTIAS, πραγματοποίησε έρευνα, σύμφωνα με την οποία το 87% των καταναλωτών προτιμά να αγοράσει ένα προϊόν ή μια υπηρεσία από εταιρείες οι οποίες θα έχουν διακριθεί με το βραβείο Customers’ Friend.

Αυτό το αποτέλεσμα προέκυψε από μια σειρά 24 επιμέρους ερευνών, σε συνάρτηση με την ιδέα του επανασχεδιασμού του βραβείου ICERTIAS Costumers’ Friend, που πραγματοποιήθηκαν σε δείγμα 12.368 καταναλωτών σε 60 χώρες το 2017 από τον διεθνή οργανισμό ICERTIAS – International Certification Association GmbH.

Περισσότεροι από 12.000 influencers από τις 5 ηπείρους, συνέβαλλαν στον σχεδιασμό του μεταλλίου ICERTIAS Costumers’ Friend, επιλέγοντας μεταξύ 13 προτάσεων. Το αποτέλεσμα είναι εμφανές στο νέο μετάλλιο που, σύμφωνα με τον οργανισμό, «αντιπροσωπεύει την εμπιστοσύνη μεταξύ καταναλωτών και προμηθευτών, προσελκύει την προσοχή και ενθαρρύνει την περαιτέρω εμπιστοσύνη των πελατών».