Marketing Week - Η ΕΛΙΝΟΙΛ παρουσίασε τη «Νέα Εποχή» της

Δευτέρα, 9 Δεκεμβρίου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Προχωρά σε νέες συνεργασίες και λανσάρει νέα προϊόντα ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου

Η ΕΛΙΝΟΙΛ παρουσίασε τη «Νέα Εποχή» της

13 Φεβρουαρίου 2019 | 16:12 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Events,Launching,Ενέργεια / Περιβάλλον,Καύσιμα

Η ΕΛΙΝΟΙΛ, με αφορμή τη συμπλήρωση των 65 χρόνων της, παρουσίασε τη Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης, τη «Νέα Εποχή» της, ως ένας ολοκληρωμένος ενεργειακός όμιλος.

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΛΙΝΟΙΛ, Γιάννης Αληγιζάκης, παρουσίασε τη «Νέα Εποχή» του ομίλου, με βασικούς άξονες την προσθήκη των δύο νέων προϊόντων ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου, electricon και aerion, καθώς και τη νέα στρατηγική συνεργασία της εταιρείας με την Bureau Veritas και τον Lloyd’s Register. Συγκεκριμένα, η ΕΛΙΝΟΙΛ με την προσθήκη των υπηρεσιών electricon και aerion, εξελίσσεται σε έναν ολοκληρωμένο ενεργειακό όμιλο, με πλήρη ενεργειακή προϊοντική γκάμα.

Παράλληλα, προχωρά σε νέα στρατηγική συνεργασία με τον ελεγκτικό οργανισμό Lloyd’s Register, που θα έχει την επίβλεψη και τον έλεγχο της ορθής τήρησης μιας σειρά διαδικασιών που εξασφαλίζουν ποιοτικές υπηρεσίες, ποιοτικά προϊόντα και ασφαλείς παραδόσεις στον καταναλωτή. Οι ενδιάμεσες ελεγκτικές διαδικασίες παραλαβής και διακίνησης των προϊόντων της ΕΛΙΝΟΙΛ από τα διυλιστήρια, στην εγκατάσταση και στον τελικό καταναλωτή θα ελέγχονται από την Bureau Veritas.

Ο Γιάννης Αληγιζάκης δήλωσε: «Στα 65 χρόνια μας είμαστε έτοιμοι να παρουσιάσουμε μια καινούρια φιλοσοφία, με σύγχρονες ιδέες που βοηθούν την ΕΛΙΝΟΙΛ να σταθεί πολύ ανταγωνιστικά, στο νέο περιβάλλον που δημιουργείται. Mε σιγουριά και αυτοπεποίθηση, μπαίνουμε σε καινούριες αγορές, με στόχο να διαγράψουμε αντίστοιχη πορεία με όλες τις δραστηριότητες που έχουμε αναπτύξει μέχρι σήμερα».

Marketing Week Online( 13 Φεβρουαρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business
  • Ανακύκλωση

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778