Marketing Week - Metro: To πετυχημένο στοίχημα στο Cash & Carry και το επικείμενο franchise των Easy

Τρίτη, 21 Μαΐου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Τι είπε ο Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου σε εκδήλωση νωρίτερα σήμερα

Metro: To πετυχημένο στοίχημα στο Cash & Carry και το επικείμενο franchise των Easy

7 Φεβρουαρίου 2019 | 16:52 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business,Retail

Στην επιτυχημένη πορεία του ομίλου το 2018 και σε μελλοντικά σχέδια ανάπτυξης αναφέρθηκε νωρίτερα σήμερα στο πλαίσιο εκδήλωσης ο Διευθύνων Σύμβουλος της Metro, Αριστοτέλης Παντελιάδης.

Όπως είπε, στη συγκράτηση της πτωτικής πορείας σε σχέση με το σύνολο της αγοράς συνέβαλε μεταξύ άλλων και η συνένωση με τη Millestone στη διάρκεια του 2018 για τον όμιλο Metro στον τομέα των καταστημάτων Cash & Carry, καθότι η συνεργασία με την εταιρεία του Γιώργου Σαλάχα κρίνεται εκ του αποτελέσματος επιτυχημένη. Πιο συγκεκριμένα, σε επίπεδο συνόλου αγοράς, τα Cash & Carry κατέγραψαν πτώση της τάξεως του 4% αλλά την ίδια στιγμή, η εταιρεία συγκράτησε την πτώση μέσω της συνεργασίας με τη Millestone, η οποία περιορίστηκε στα επίπεδα του 3,1%.

Σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Metro, στον τομέα των Cash & Carry αναμένονται ριζικές αλλαγές, καθώς ήδη έχει αρχίσει να διαφαίνεται περαιτέρω διείσδυση στον τομέα του Catering, με την τροφοδοσία συναφών επιχειρήσεων του κλάδου. Η μετάλλαξη συνίσταται στην κεντρικοποίηση της προμήθειας προϊόντων από τους μεγαλύτερους παίκτες του Cash & Carry και στη μετατόπιση της κατανάλωσης σε αυτούς από τους μικρότερους παίκτες. Στη συγκεκριμένη αγορά η Metro είναι market leader, με ποσοστό λίγο κάτω από 50%. Το ποσοστό των My Market ανέρχεται σε 10,5% στην αγορά λιανικής.

Σε ένα ακόμα μέτωπο δραστηριοτήτων του ομίλου, αυτό της ανάπτυξης μικρών καταστημάτων με επιφάνεια της τάξεως των 350-400 τ.μ. και με την ταμπέλα My Market Easy, η επιχείρηση βρίσκεται ακόμα σε πειραματικό στάδιο, δεδομένου ότι με τη συμπλήρωση τον προσεχή Ιούλιο ενός έτους από το λανσάρισμα των Easy θα φανεί κατά πόσο το εγχείρημα κινείται με βάση τους ρυθμούς που προσδοκά η Metro. H My Market στοχεύει στην ανάπτυξη και του μοντέλου franchise για τα συγκεκριμένα καταστήματα, εφόσον ολοκληρωθεί το κρίσιμο πειραματικό διάστημα.

Αναφορικά με την πορεία του 2019, ο Αριστοτέλης Παντελιάδης ανέφερε ότι προσδοκάται περαιτέρω ανάπτυξη τζίρου – κατά περίπου 4-5% -, πρόβλεψη που εξαρτάται εν πολλοίς από τις τελικές λεπτομέρειες της εμπορικής στρατηγικής του ομίλου, οι οποίες θα διασαφηνιστούν το επόμενο διάστημα. Σε ό,τι αφορά στην πορεία του 2018, ο όμιλος Metro έκλεισε με τζίρο 1,2 δισ. ευρώ έναντι 1,17 δισ. ευρώ το 2017.

Τέλος, αναφορικά με τη μετάβαση από τη Βερόπουλος στα My Market μετά την ολοκλήρωση της εξαγοράς, ο Αριστοτέλης Παντελιάδης, σημείωσε ότι το τριετές πλάνο ολοκληρώθηκε με επιτυχία. Η σημερινή εκδήλωση αφορούσε στην ανακοίνωση της χορηγικής στήριξης εννέα νέων Ελλήνων πρωταθλητών και στο πλαίσιο αυτό ο Α. Παντελιάδης σχολίασε: «Πρέπει να επιστρέφουμε πράγματα στην κοινωνία. Προσπαθούμε με όλες τις δράσεις που κάνουμε να εμπλέκουμε και τους δικούς μας ανθρώπους, στο πλαίσιο του εθελοντισμού».

Marketing Week Online( 7 Φεβρουαρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778