Marketing Week - "Marketing... Rules!" Της Αθηνάς Ποπώφ

Σάββατο, 20 Απριλίου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

«Εξωστρέφεια σε όλα τα επίπεδα»

"Marketing... Rules!" Της Αθηνάς Ποπώφ

15 Φεβρουαρίου 2019 | 09:13 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Trends

Οι μεγαλύτερες προκλήσεις του marketing σήμερα είναι… πολλές και διαφορετικές. Με την αλλαγή να είναι το μόνο δεδομένο, θα έλεγα ότι το marketing πρέπει να ανταποκριθεί στο Digital Transformation, στη βελτιστοποίηση του ROI σε μεταβαλλόμενα budget, στο relevance αλλά σε πιο προσωπικό επίπεδο (personalization at scale). Επιπλέον, η συνέπεια, η ταχύτητα και η ικανότητα να ξεχωρίζεις είναι έννοιες που πρέπει να μας απασχολήσουν!

Αυτό που βλέπω ως τη μεγαλύτερη τάση στην επικοινωνία σήμερα είναι… Ως προς το «πώς», ξεκάθαρα το e-commerce, η δραματική αύξηση του Mobile, η ανάγκη για omni-channel επικοινωνία. Ως προς το «τι», η συνεπής επικοινωνία με τους καταναλωτές αλλά με συνεχόμενη εξέλιξη του μηνύματος. Με άλλα λόγια: Το σωστό μήνυμα, στο σωστό εργαλείο επικοινωνίας, στη σωστή στιγμή!

Μια δουλειά που ζήλεψα είναι… το Fearless Girl! Η απλότητα και δύναμη της ιδέας, το «μεγαλείο» του μηνύματος και της εκτέλεσης, σε συνδυασμό με όλο το buzz που δημιούργησε, την κάνουν μία από τις πιο fearless καμπάνιες που έχω δει μέχρι σήμερα!

Μια χαμένη ευκαιρία είναι… όταν αργείς ή δεν μπορείς να δεις τις τάσεις των καταναλωτών και πώς αυτές θα σε βοηθήσουν να προσαρμόσεις το πλάνο σου.

Οι δεξιότητες που θα πρέπει να έχει ο marketer του αύριο είναι… ατελείωτη λίστα! Strategic Thinking, Creativity, δυνατότητα να επηρεάσεις, αναλυτική σκέψη και πολλά πολλά άλλα! Ο marketer πρέπει να κατέχει δεξιότητες σε όλα τα επίπεδα - από το πιο μικρό (μία παρουσίαση) μέχρι το πιο μεγάλο (στρατηγικό πλάνο του brand την επόμενη 5ετία). Αν παρ’ όλα αυτά είχα να επιλέξω ένα, θα έλεγα την προσαρμοστικότητα στα νέα δεδομένα που δημιουργεί η αγορά.

Εάν είχα το «μαγικό ραβδί του marketing» θα… επιβεβαίωνα ότι όλοι οι marketers είναι εξωστρεφείς! Πολλές φορές τείνουμε να επικεντρωνόμαστε σε δικά μας εσωτερικά προβλήματα και «ξεχνάμε» τι πραγματικά θέλει ο καταναλωτής / πελάτης μας εκεί έξω. Τείνουμε να δουλεύουμε στρατηγικές με βάση τα δικά μας ζητούμενα χωρίς να επιβεβαιώνουμε ότι αυτό ακριβώς ζητάει ή περιμένει από εμάς ο κόσμος! Εξωστρέφεια λοιπόν σε όλα τα επίπεδα!

Το κείμενο υπογράφει η Αθηνά Ποπώφ, Marketing Manager Chocolate Greece, Italy & Cyprus Mondelez International Greece

Marketing Week (T. 1557)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778