360 καμπάνια για την προώθηση της συνεργασίας
Η Chiquita Brands International ανακοίνωσε τη νέα παγκόσμια συνεργασία της με την ταινία κινούμενων σχεδίων The Lego Movie 2 και τη δημιουργία του χαρακτήρα Banarnar.

Έως και το τέλος Φεβρουαρίου, περισσότερα από 300 εκατ. μπλε αυτοκόλλητα της Chiquita σε όλο τον κόσμο θα ντυθούν με μερικούς από τους πιο αναγνωρίσιμους χαρακτήρες από το Lego Movie 2. Παράλληλα, τα αυτοκόλλητα Chiquita την ίδια περίοδο θα φέρουν έναν κωδικό με τον οποίο όλοι οι καταναλωτές θα μπορούν να συμμετάσχουν σε online διαγωνισμό στο website της Chiquita διεκδικώντας δώρα Lego.

Παράλληλα, η Chiquita θα πραγματοποιήσει καμπάνια για την προώθηση της συνεργασίας, η οποία περιλαμβάνει και μια σειρά από άλλες δράσεις όπως instore promotion σε 15 καταστήματα των σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης σε Αθήνα και επαρχία, καμπάνια δημοσιότητας στα social media, καθώς ΟΟΗ (Out of Home) καμπάνια σε στάσεις λεωφορείων. Ακόμη, ειδικά ενημερωτικά posters θα τοποθετηθούν σε επιλεγμένα σημεία μικρής λιανικής στην Αθήνα.