Νέο προϊόν από τη Μινέττα Ασφαλιστική και την Ευρωκλινική
Στο πλαίσιο της στρατηγικής συνεργασίας που έχει ξεκινήσει από τον Αύγουστο του 2018 με την Ευρωκλινική, η ForestView ανέλαβε τον συνολικό σχεδιασμό της επικοινωνίας ενός νέου ασφαλιστικού προϊόντος που παρέχεται από τη Μινέττα Ασφαλιστική σε συνεργασία με τον όμιλο Ευρωκλινική.

Το προϊόν ονομάζεται deFacto Φροντίδα Υγείας και η διάθεσή του γίνεται ηλεκτρονικά. H ForestView ανέλαβε την πλήρη επικοινωνιακή ανάπτυξη και προώθηση του deFacto Φροντίδα Υγείας, από την ονοματοδοσία και το branding του προϊόντος και των υλικών που χρησιμοποιήθηκαν στην προώθησή του, έως τον σχεδιασμό και την κατασκευή του e-shop, τη στρατηγική επικοινωνίας και τη media προώθησή του. Με κεντρικό μήνυμα το «H υγεία όλων μας χρειάζεται deFacto Φροντίδα», η καμπάνια προβάλλει το νέο ασφαλιστικό προϊόν με την παραγωγή διαφημιστικής ταινίας, που προβάλλεται και αξιοποιείται μέσω online Media.