Δημιουργία Honor Corners στα flagship καταστήματα της Battlenet
Σε συνεργασία με την Battlenet προχώρησε η Honor Greece. Στο πλαίσιό της, δημιουργεί Honor Corners και τοποθετεί τα προϊόντα της στα flagship καταστήματα της αλυσίδας Gaming Stations, Battlenet.

Τα Battlenet απαριθμούν περισσότερα από 36 καταστήματα σε 17 πόλεις και πάνω από 396.000 εγγεγραμμένα μέλη. Η συνεργασία των δύο εταιρειών προβλέπει μια σειρά από κοινές δράσεις και events εντός και εκτός των φυσικών καταστημάτων της Battlenet και branding της Honor σε αυτά. «Είναι η πρώτη φορά στην ελληνική αγορά που εταιρεία smartphones προχωρά στην δημιουργία dedicated corners εκτός των παραδοσιακών σημείων και παρέχει στους καταναλωτές την πιο ολοκληρωμένη touch n try εμπειρία», δήλωσε ο Δημήτρης Ρίζογλου, Διευθυντής Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας της Honor για Ελλάδα και Κύπρο.