Εταιρικής ταυτότητας και προϊόντων
Η 2yolk επιμελήθηκε το rebranding της εταιρικής ταυτότητας και των προϊόντων της Softex, σε μια εποχή που το ελληνικό ιστορικό brand ανανεώνει τη θέση του στην αγορά και τη σχέση του με τους καταναλωτές.

Το rebranding αποτέλεσε, όπως επισημαίνει η 2yolk, μια μια άσκηση ισορροπίας ανάμεσα στο χθες και το σήμερα της μάρκας. Η 2yolk ξεκίνησε από τον στρατηγικό σχεδιασμό της αρχιτεκτονικής του brand, με γνώμονα τις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, και εκσυγχρόνισε την εικόνα των συσκευασιών, διατηρώντας τα στοιχεία εκείνα που ταυτίζονται διαχρονικά με «το brand της καρδιάς μας». To rebranding βρίσκεται σε εξέλιξη, μιας και αφορά ένα μεγάλο portfolio προϊόντων.