Με αφορμή το λανσάρισμα του νέου της χρωματολογίου
Η Ελληνική βιομηχανία χρωμάτων VECHRO, σχεδίασε και υλοποίησε τον Σεπτέμβριο την καμπάνια «Vechro goes to the Mall» με αφορμή το λανσάρισμα του νέου της χρωματολογίου «Vechro Selections: 150 χρώματα που αλλάζουν τον χώρο σας»

Στο πλαίσιο αυτό υπήρχε περίπτερο της εταιρείας σε μεγάλα Εμπορικά κέντρα της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης (Athens Metro Mall, Mediterranean Cosmos & The Mall Athens), όπου οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν από συνεργάτες / διακοσμητές της εταιρείας σχετικά με όλες τις τελευταίες τάσεις του interior design και της διακόσμησης, να επιλέξουν αποχρώσεις από το νέο χρωματολόγιο της εταιρείας και να συμμετάσχουν σε έναν πρωτότυπο διαγωνισμο με δώρα οικολογικά προϊοντα της VECHRO. Επίσης για τους μικρούς φίλους υπήρχαν είδη ζωγραφικής και η δυνατότητα πλαστικοποίησης των δημιουργιών τους.

Ο Marketing Manager της VECHRO, Μιχάλης Ορφανός δήλωσε σχετικά: «Νιώθουμε ιδιαίτεροι υπερήφανοι και ευτυχείς για την υλοποίηση της νέας μας δράσης, μέσω της οποίας αποτυπώνεται η φιλοσοφία μας σαν εταιρεία (καθώς η VECHRO είναι ηγέτιδα εταιρεία στα Πιστοποιημένα Οικολογικά χρώματα στην Ελληνική αγορά) αλλά και το πάθος μας για την ικανοποίηση των προσδοκιών των καταναλωτών. Η μεγάλη προσέλευση του κοινού στο περίπτερο μας όλες αυτές τις μέρες σε συνδυασμό με τα ιδιαίτερα κολακευτικά σχόλια που λάβαμε, αποτελούν για εμάς την καλύτερη επιβράβευση.»