Μετά και την εξαγορά του portfolio της Ελαΐς-Unilever από την KKR
Νέα δεδομένα δημιουργούνται στην αγορά των μαργαρινών, spreads και ελαιολάδου μετά την εξαγορά του portfolio των εν λόγω προϊόντων της Ελαΐς-Unilever από την KKR, και τη μεταβίβασή τους στην Upfield.

Σύμφωνα με δηλώσεις υψηλόβαθμων στελεχών της Upfield, η συνεργασία με τη Solid Havas, η οποία χειρίζεται τους λογαριασμούς των Βιτάμ, Becel, Flora και περιστασιακά του Άλτις, πρόκειται να συνεχιστεί, τουλάχιστον για την ώρα, καθώς στόχος είναι να διατηρηθεί η συνέχεια με το προηγούμενο ιδιοκτησιακό καθεστώς. Όπως σχολίασαν οι ίδιες πηγές, προς το τέλος της φετινής χρονιάς ίσως τεθεί ζήτημα εκ νέου αξιολόγησης των συνεργασιών, ωστόσο είναι νωρίς για ανάλογες εκτιμήσεις. Ο έτερος μεγάλος παίκτης της εν λόγω κατηγορίας, η Μινέρβα, συνεχίζει τη συνεργασία της με την Interweave για ολόκληρο το χαρτοφυλάκιο του brand Χωριό.

Κάτω από την ομπρέλα του brand campaign που ξεκίνησε πριν από δύο χρόνια, έτρεξε πέρυσι η digital καμπάνια με το fagitoapohorio.gr ενώ συνεχίζονται και φέτος οι ενέργειες, στο πλαίσιο της συστηματικής προβολής της μάρκας. Το νέο τοπίο συμπληρώνουν αλλαγές κορυφής στο εταιρικό οργανόγραμμα. Όπως είναι γνωστό, στη Μινέρβα, τον ρόλο της Διευθύνουσας Συμβούλου έχει αναλάβει από τον Ιούλιο η Χρύσα Μπόνου, μετά τη μετακίνηση του Πάνου Κατσή στη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου σε επιχειρησιακή μονάδα του μητρικού ομίλου PZ Cussons στη Νιγηρία.

Στη διεύθυνση του τμήματος marketing την διαδέχθηκε η Γιώτα Ηλιοπούλου. Όσο για την Upfield, έχει στελεχωθεί όπως είναι γνωστό με πρόσωπα-κλειδιά της Ελαΐς-Unilever. Καθήκοντα General Manager εκτελεί ο Αχιλλέας Αγγελόπουλος, έχοντας υπηρετήσει επί μακρόν και από υψηλόβαθμες θέσεις την Ελαΐς-Unilever, ενώ από τους κόλπους της προέρχονται και τα στελέχη της Διεύθυνσης Marketing, Μυρτώ Κατσούρη για τον τομέα των spreads και μαργαρινών και Εύα Γεωργακάκη για τον τομέα των ελαίων.