Marketing Week - Η Sargia Partners για τη νέα εποχή στην κουλτούρα διοίκησης

Πέμπτη, 14 Νοεμβρίου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

7ο Σεμινάριο Ηγεσίας, με κεντρικό ομιλητή τον Hendre D. Coetzee

Η Sargia Partners για τη νέα εποχή στην κουλτούρα διοίκησης

22 Ιουνίου 2018 | 16:30 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Events,Finance

Την Τρίτη 12 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε το 7ο Ετήσιο Σεμινάριο Ηγεσίας της Sargia Partners «Inspiring Commitment».

Ο διεθνούς φήμης Transformation Coach και ιδρυτής του «Center for Advanced Coaching», Hendre D. Coetzee, ανέλυσε στους συμμετέχοντες τη σημασία της δέσμευσης του συνόλου του οργανισμού στο όραμα και τη διαδικασία της αλλαγής. Ο Hendre D. Coetzee τόνισε πως τα παραδείγματα κι οι πρακτικές του παρελθόντος μπορεί να δημιουργούν ασφάλεια, αλλά δεν δίνουν κατεύθυνση. Ανέλυσε τη διαφορά μεταξύ των δεξιοτήτων και των δυνατοτήτων μας, την πραγματική έννοια της νίκης και τη σημασία της αξιοπρεπούς υποχώρησης.

Με παραδείγματα από το διεθνές επιχειρείν, αλλά και με προσωπικά του βιώματα, εξήγησε στους συμμετέχοντες πως η στρατηγική της αλλαγής οφείλει πάντα να είναι ορμώμενη από το επιθυμητό μελλοντικό αποτέλεσμα. Σημείο κλειδί του φετινού Σεμιναρίου Ηγεσίας αποτέλεσε η πρώτη επίσημη παρουσίαση των αποτελεσμάτων της πανελλαδικής έρευνας «Commitment Reloaded» από την Ξένια Κούρτογλου, Founder & Managing Partner της Focus Bari. Η έρευνα συνδιοργανώθηκε από τη Sargia Partners, τη Focus Bari και τη Boussias Communications, αποκαλύπτοντας τα κενά επικοινωνίας, αντιλήψεων και ενσυναίσθησης που ενυπάρχουν μεταξύ των Ελλήνων CEO και των ανθρώπων που αυτοί διοικούν.

Marketing Week Online( 22 Ιουνίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778