Η αλυσίδα ΓΕΡΜΑΝΟΣ έρχεται για άλλη μια φορά να «ταράξει τα νερά», με τη νέα της καμπάνια Tech Experts. Βασισμένη σε ένα πείραμα, χωρίς προκαθορισμένο σενάριο, αναδεικνύει με απλό και άμεσο τρόπο την εξειδίκευση των υπαλλήλων των καταστημάτων της, οι οποίοι μπορούν να λύσουν κάθε απορία σχετικά με προϊόντα τεχνολογίας.

Η καμπάνια Tech Experts έρχεται να καταστήσει την αλυσίδα ΓΕΡΜΑΝΟΣ ως τον απόλυτο προορισμό για κάθε προϊόν τεχνολογίας. Συγκεκριμένα, στόχος είναι να δείξει ότι η στροφή της εταιρείας, δεν βασίζεται μόνο στη μεγάλη γκάμα προϊόντων τεχνολογίας που υπάρχουν στα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ, αλλά και στους ανθρώπους της, οι οποίοι διαθέτουν τη γνώση και την εξειδίκευση και είναι κατάλληλα εκπαιδευμένοι για να βοηθήσουν και να λύσουν κάθε απορία του κοινού.

Η καμπάνια αποτελείται από τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά σποτ, ενώ συμπληρώνεται από print και digital υλικά. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το concept της καμπάνιας, τη δημιουργία και την απήχησή της μοιράστηκε μαζί μας ο Χριστόφορος Μποζατζίδης, Mobile Channel Marketing & Commercial Purchasing Deputy Director της εταιρείας.

MW: Ποιος ο κύριος στόχος της ΓΕΡΜΑΝΟΣ με την καμπάνια Τech experts;
Χριστόφορος Μποζατζίδης: Η αλυσίδα ΓΕΡΜΑΝΟΣ βρίσκεται πάντα κοντά στους πελάτες της και στις δικές τους ανάγκες. Ανανεωμένη, με περισσότερα high tech προϊόντα και μοντέρνα καταστήματα, βάζει τους πελάτες «στην Καρδιά της Τεχνολογίας». Έτσι λοιπόν, οι Τech Experts είναι οι άνθρωποι που μπορούν οι πελάτες μας να εμπιστευτούν στην τεχνολογία.

Γιατί με τη βοήθεια τους, οι πελάτες μας μπορούν να επιλέξουν το προϊόν που τους ταιριάζει καλύτερα σύμφωνα με το προφίλ και τις ανάγκες τους, αλλά και να μάθουν πώς να χρησιμοποιούν καλύτερα τις λειτουργίες των συσκευών τους και τις προηγμένες δυνατότητές τους. Προσφέροντας λοιπόν την κατάλληλη γνώση, εξειδίκευση, καθοδήγηση, διευκολύνουμε την καθημερινότητα των πελατών μας, χτίζουμε εμπιστοσύνη κάνοντας τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ τον απόλυτο προορισμό για προϊόντα τεχνολογίας.

Ποιο είναι το concept πάνω στο οποίο στηρίζεται η νέα καμπάνια Tech Experts;
Η καμπάνια των «Tech Experts» έρχεται σε συνέχεια της καμπάνιας «Heartbeats». Αποτελεί μία επικοινωνία, η οποία και αυτή στηρίχθηκε σε ένα πείραμα. Συγκεκριμένα, επιλέχτηκαν 5 νέοι και νέες που τηλεφώνησαν ο καθένας σε έναν δικό του άνθρωπο -αυτόν που εμπιστεύονται στην καθημερινή τους ζωή- και τους ζήτησαν συμβουλές για διαφορετικά θέματα τεχνολογίας. Τα τηλεφωνήματα έγιναν χωρίς προηγούμενη συνεννόηση και έτσι οι απαντήσεις που δόθηκαν από τους ανυποψίαστους ερωτώμενους ήταν αυθόρμητες και αμήχανες.

Παρά την καλή τους θέληση, σίγουρα δεν κατάφεραν να λύσουν τις απορίες των πρωταγωνιστών. Αποδείχτηκε λοιπόν ότι οι γνωστοί, οι φίλοι και οι συγγενείς δεν είναι πάντα οι πιο κατάλληλοι άνθρωποι για να δώσουν συμβουλές. Για οποιαδήποτε απορία σχετικά με την τεχνολογία, πρέπει κανείς να απευθύνεται στους Τech Εxperts των καταστημάτων μας. Γιατί όλοι χρειάζονται έναν ειδικό που θα μπορούν να εμπιστευτούν σε θέματα τεχνολογίας.

Στην καμπάνια πρωταγωνιστούν αληθινά πρόσωπα; Υπήρξε κάτι που σας δυσκόλεψε κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων; Ποιες προκλήσεις κληθήκατε να αντιμετωπίσετε;
Για την καμπάνια, επιλέχθηκαν καθημερινοί άνθρωποι που με τη σειρά τους τηλεφώνησαν απροειδοποίητα, στα δικά τους κοντινά πρόσωπα. Πετύχαμε έτσι να καταγράψουμε αυθεντικές αντιδράσεις, που όπως έδειξε το πείραμα αυτό, οι δικοί μας άνθρωποι δεν είναι πάντα κατάλληλοι να μας συμβουλεύουν για οποιοδήποτε θέμα και ιδιαίτερα όταν πρόκειται για τεχνολογία. Στα γυρίσματα που πραγματοποιήθηκαν δεν προέκυψε κάποια ιδιαίτερη δυσκολία, καθώς είχε γίνει πολύ καλή προετοιμασία με την εταιρεία παραγωγής και τη διαφημιστική. Αν μπορούμε να μιλήσουμε για κάποια πρόκληση που αντιμετωπίσαμε, αυτή ήταν ότι επειδή δεν υπήρχε προκαθορισμένη δράση ή σενάριο, είχαμε σίγουρα μια αγωνία για το τι απαντήσεις θα έδιναν οι ερωτώμενοι.

Γιατί οι Tech Experts είναι οι άνθρωποι που μπορεί κανείς να εμπιστευτεί στην τεχνολογία;
Οι Tech experts έχουν άριστη γνώση των τεχνικών χαρακτηριστικών και της συνδεσιμότητας των προϊόντων τεχνολογίας, όπως Smartphones, Tablets, Smart Gadgets, Wearables, Smart Home, Laptops, Smart TV, Αξεσουάρ και Gaming κονσόλες, αλλά και των προσφερόμενων υπηρεσιών της ΓΕΡΜΑΝΟΣ.

Επιπλέον, με τη βοήθειά τους οι πελάτες μας μπορούν να συνδέσουν και να συγχρονίσουν το Smartphone, το Tablet, το Smartwatch ή το Activity Tracker με τις υπόλοιπες συσκευές τους, να ρυθμίσουν τους λογαριασμούς τους e-mail, Cloud και Social Media, να μεταφέρουν επαφές και δεδομένα, να μάθουν πώς να χρησιμοποιούν τα αξεσουάρ και τα Smart Gadgets τους. Εφόσον το επιθυμούν, μπορούν να επιλέξουν κάποιο από τα διαθέσιμα πακέτα που περιλαμβάνουν μία σειρά από λύσεις και υπηρεσίες ανάλογα με τις ανάγκες τους (Expert Pack Basic, Expert Pack Advanced, Expert Pack Premium, Expert Pack Windows, Expert Pack Wearables).

Ποιο είναι το feedback που έχετε λάβει μέχρι στιγμής για την καμπάνια;
Έχουμε εισπράξει πολύ θετικά μηνύματα για την καμπάνια, αφού οι αντιδράσεις των ανθρώπων ήταν αυθόρμητες και ειλικρινείς, ιδιαίτερα στο ραδιόφωνο, στο οποίο πραγματοποιήθηκαν πολλαπλά σποτ, όπου και εκεί χρησιμοποιήθηκαν πραγματικές τηλεφωνικές συνομιλίες.

ΟΙ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΤΗΣ ΚΑΜΠΑΝΙΑΣ

ΓΕΡΜΑΝΟΣ
Χριστόφορος Μποζατζίδης: Mobile Channel Marketing & Commercial Purchasing Deputy Director
Μίκα Παπαθανάση: Mobile Products Retail Marketing Section Manager
Αγνή Βουλγαρίδου: Germanos Corporate Communication Section Manager
Τάσος Κουκιάς: Mobile Products Retail Marketing Senior Brand Manager
Ηλιάνα Επιτρόπου: Germanos Corporate Communication Senior Brand Manager
Μαρία Τακμάκη: Mobile Products Retail Marketing Brand Manager

Ogilvy & Mather Greece
Γιάννης Σιδέρης: Executive Creative Director
Λάζαρος Νικηφορίδης: Deputy Executive Creative Director
Πάνος Πετροπουλέας: Creative Director
Γιώργος Μπουσδούκος, Ιάκωβος Ανυφαντάκης, Ήβη Ψιλογιάννη, Μαρίσια Θωμαδάκη, Φερενίκη Μητρέλη: Copywriters
Πάνος Παγώνης, Σπύρος Σουρλατζής: Art Directors
Ειρήνη Χριστοπούλου, Φίλιππος Κωστούδης: Web designers
Δάφνη Λοκοβίτη: Executive Director
Γιώργος Μποζάς: Account Director
Έφη Φωτοπούλου, Κατερίνα Ταχταρά: Account Manager
Παναγιώτα Παπαδάκη: Account Executive
Βαγγέλης Κωβαίος: Business Unit Director
Βένια Κορωνίδη: Strategic Planner

Foss Productions
Μιχάλης Αλεξάκης: Παραγωγός
Γρηγόρης Ρέντης: Σκηνοθέτης
Κωνσταντίνος Κουλουλιός: Διευθυντής Φωτογραφίας
Ράνια Γερογιάννη: Art Director
Athens Casting: Casting
Φώτης Βασίλης: Mοντέρ

Mindshare
Τζένη Κατανά: Business Unit Director
Κώστας Νάνος: Media Manager
Μαρία Πετράκη: Media Planner
Κατερίνα Φιλιουδάκη: Media Buyer
Γιάννης Μπανάκος: Digital & Social Media Planner
Νάσια Φουρναράκη: Digital Planner
Θανάσης Παναγόπουλος: Head of PPC