Υποστήριξη του 1ου συνεδρίου και σχεδιασμός καμπάνιας

Από την κρίση στη διάκριση» που πραγματοποιήθηκε στις 5 Απριλίου, παρουσία εκπροσώπων του επιχειρηματικού, ακαδημαϊκού, πολιτιστικού, δημοσιογραφικού και πολιτικού κόσμου. Η Ogilvy σχεδίασε τη διαφημιστική καμπάνια σε οn line και off line Media, επιμελήθηκε τη διοργάνωση του Συνεδρίου, του προγράμματος φιλοξενίας διακεκριμένων ελλήνων της διασποράς, που ταξίδεψαν από όλο τον κόσμο για να συμμετάσχουν ως ομιλητές, καθώς και την πραγματοποίηση δύο επίσημων δείπνων.