Marketing Week - Αεροπορικές εταιρείες online: Ο πελάτης, στο κέντρο της ψηφιακής στρατηγικής

Παρασκευή, 24 Μαΐου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Προδημοσίευση στο MarketingWeek Online

Αεροπορικές εταιρείες online: Ο πελάτης, στο κέντρο της ψηφιακής στρατηγικής

14 Ιουλίου 2011 | 11:28 Γράφει η Κατερίνα  Βαλλογιάννη Topics: Special Reports,Αεροπορικές Εταιρίες,Τουρισμός

Αεροπορικές εταιρείες online: Ο πελάτης, στο κέντρο της ψηφιακής στρατηγικής

Σημαντικές επενδύσεις στον τομέα της Οnline Επικοινωνίας αλλά και των online πωλήσεων πραγματοποιούν οι αεροπορικές εταιρείες, με πρώτο στόχο την ικανοποίηση των πελατών που επιλέγουν το Ιnternet για τις τουριστικές συναλλαγές τους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778