Marketing Week - Koskinidis Packaging | Στυλιανός Σ. Κοσκινίδης: «Η κορυφή, θέλει μέτρο»

Παρασκευή, 15 Νοεμβρίου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Koskinidis Packaging | Στυλιανός Σ. Κοσκινίδης: «Η κορυφή, θέλει μέτρο»

16 Σεπτεμβρίου 2019 | 07:29 Γράφει το Αλεξάνδρα  Λώλη Topics: Packaging

Ένας αληθινά αυτοδημιούργητος Έλληνας επιχειρηματίας, ο Στυλιανός Κοσκινίδης υπήρξε από τους πρωτοπόρους στον εκσυγχρονισμό της κυτιοποιίας και λιθογραφίας στην Ελλάδα. Σήμερα, η επόμενη γενιά αναλαμβάνει να συνεχίσει το σημαντικό του έργο, ακολουθώντας τις αρχές που ο ίδιος έθεσε.

Η εταιρεία Στυλ. Σ. Κοσκινίδης ΑΒΕΕ είναι μία ιστορική επιχείρηση που συμπληρώνει σε τρία χρόνια έναν ολόκληρο αιώνα στον τομέα της κυτιοποιίας-λιθογραφίας. Η εταιρεία ξεκίνησε το 1922 σαν μία μικρή βιοτεχνία από τον πατέρα του Στέλιου, Στυλιανό Κοσκινίδη. Στα πρώτα της χρόνια, η οικογενειακή εκείνη μικρή επιχείρηση έγινε γρήγορα γνωστή σε όλη την ελληνική επικράτεια, κυρίως λόγω των πρωτοποριακών δυνατοτήτων που προσέφερε στην εκτύπωση και λόγω των καινοτόμων για την εποχή προϊόντων που παρήγαγε, όπως χειροποίητα κουτιά φαρμάκων και υφασμάτινα πασχαλινά αυγά.

Ο Στέλιος ανέλαβε τα ηνία το 1968 σε ηλικία 23 ετών. Έκτοτε η εταιρεία αναγεννήθηκε. Σήμερα συγκαταλέγεται στις μεγαλύτερες και πιο εύρωστες του κλάδου με τρεις μονάδες συνολικού εμβαδού 20.000 τ.μ. και 130 άτομα προσωπικό. «Διαθέτει πλήρη και υπερσύγχρονο μηχανολογικό εξοπλισμό που σε πολλές περιπτώσεις είναι μοναδικός στο είδος του στην Ελλάδα, μιας και έχει γίνει ειδική εισαγωγή», περηφανευόταν συχνά ο ίδιος. Τον εξοπλισμό αυτό αναβάθμιζε συνεχώς με στόχο να διευρύνει ακόμη περισσότερο το φάσμα των δυνατοτήτων και των υπηρεσιών της εταιρείας.

ΕΜΜΟΝΗ ΣΕ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΣΤΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
Ο Στέλιος Κοσκινίδης ήταν πάντα παρών στο κέντρο της παραγωγής, όπως όταν πρωτοξεκίνησε «χωρίς γνώσεις ή πόρους τότε, με στόχο την υψηλή ποιότητα, την άριστη εξυπηρέτηση, την καινοτομία, την ευελιξία και τις ανταγωνιστικές τιμές», όπως αναπολούσε στην τελευταία του συνέντευξη. Σήμερα, η εταιρεία ηγείται στον τομέα της. Ωστόσο, ο Στέλιος Κοσκινίδης επέμενε και επιδίωκε για να διατηρείται η Koskinidis Packaging στην κορυφή, συχνά κάτω από αντιφατικές συνθήκες, να νιώθει ότι βρίσκεται ακόμη στην αρχή. «Η κορυφή θέλει μέτρο», έλεγε χαρακτηριστικά.

Σύμφωνα με τις επιθυμίες του ιδρυτή της, την Koskinidis Packaging χαρακτηρίζουν η εμμονή στην ποιότητα και τη βέλτιστη εξυπηρέτηση, η ανταγωνιστικότητα, η τεχνολογική υπεροχή, η εξατομικευμένη εξυπηρέτηση και οι ισχυρές σχέσεις με τους συνεργάτες και τους πελάτες της. Το ισχυρότερο όπλο της ωστόσο είναι διαχρονικά το ανθρώπινο δυναμικό της, με δεξιότητες και γνώσεις που διαρκώς διευρύνονται.

ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΟΡΑΜΑ
Ο Στυλιανός Κοσκινίδης απεβίωσε στις αρχές του 2019 σε ηλικία 74 ετών. Ως άνθρωπος με αξίες και ιδανικά υποστήριζε έμπρακτα τους τοπικούς φορείς και είχε συχνά τιμηθεί για τις κοινωνικές του δράσεις. Αντιλαμβανόταν τη σημασία της προστασίας του περιβάλλοντος και επένδυσε στη βελτιστοποίηση της παραγωγικής διαδικασίας και στη μέγιστη αξιοποίηση των διαθέσιμων φυσικών πόρων.

Ήταν ένας δυναμικός επιχειρηματίας με πυγμή, αλλά και ένας στοργικός σύζυγος, πατέρας και παππούς. Αναγνωρίζοντας την τεράστια απώλεια, η εταιρεία του Στέλιου Κοσκινίδη προχωρά μπροστά. Με την τρίτη γενιά Κοσκινίδη στο πηδάλιο, τις κόρες του Στέλιου, Μάρθα και Τάνια, η εταιρεία του θα συνεχίσει στον δρόμο που χάραξε ο Στέλιος Κοσκινίδης και σύμφωνα με τις οδηγίες του ώστε να πραγματοποιηθεί στο ακέραιο το όραμά του.

Δια στόματος Στέλιου Κοσκινίδη
«Από τη μικρή βιοτεχνία του πατέρα μου το 1922, μέχρι την εντυπωσιακή εξέλιξη της εταιρείας μας σήμερα, με τη δραστηριοποίηση και της επόμενης πλέον γενιάς Κοσκινίδη, πετυχαίνουμε διαρκώς να κινούμαστε σε ρυθμούς επόμενης δεκαετίας. Είναι θέμα DNA και συνέπειας. Όταν έχεις πιστωθεί τον εκσυγχρονισμό του τομέα της κυτιοποιίας-λιθογραφίας στην Ελλάδα, φέρεις σημαντική ευθύνη για το από εδώ και πέρα».

Marketing Week (T. 1571)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778