Με φόντο τις πυρκαγιές που μαίνονται στην Αυστραλία από τον περασμένο Ιούνιο καταστρέφοντας περισσότερα από 26 εκατ. στρέμματα, celebrities, agencies και εταιρείες προχωρούν σε δράσεις υποστήριξης και προσφοράς βοήθειας.

Για παράδειγμα, η Unilever Αυστραλίας, συνεργάζεται με τη Foodbank για τη δωρεά προϊόντων της, συμβάλλοντας με βασικά είδη τροφίμων, προσωπικής υγιεινής και φροντίδας σπιτιού, για την ανακούφιση οικογενειών που έχουν απομακρυνθεί από τα σπίτια τους, αλλά και σε πυροσβέστες και εθελοντές.

Brands όπως τα T2, Ben & Jerry’s και Vaseline έχουν προσφέρει 60.000 δολ. στον Ερυθρό Σταυρό της χώρας και 10.000 στη Foodbank, διευκολύνοντας τις δωρεές των καταναλωτών μέσα από το δίκτυο των Ben & Jerry’s. Τα agencies επίσης αναλαμβάνουν δράση. Το ανεξάρτητο agency Channelzero, προσφέρει pro bono τις υπηρεσίες του σε πελάτες του που συμβάλλουν στις προσπάθειες πυρόσβεσης, διάσωσης ζώων και ανασυγκρότησης των υποδομών, ενώ οι τοπικές ομάδες της S4 Capital επίσης συλλέγουν τρόφιμα και προμήθειες.

Από την πλευρά της, η DDB Αυστραλίας λάνσαρε καμπάνια με τίτλο «Το καμμένο χριστουγεννιάτικο δέντρο», για τη συγκέντρωση χρημάτων για τον Αυστραλιανό Ερυθρό Σταυρό, σε συνεργασία με τους πελάτες της ΜcDonald’s, Volkswagen Group και Westpac, με «πρωταγωνιστή» ένα δέντρο φτιαγμένο από πραγματικά αποκαΐδια της πυρκαγιάς.
(Πηγή: TheDrum)