Μία νέα σειρά ρυθμίσεων εξέδωσε το Privacy For America, σε μια έκθεση 41 σελίδων που αποκαλείται «πλαίσιο» για τους κανονισμούς data και ιδιωτικότητας.

Το Privacy For America αποτελεί τον συλλογικό φορέα που ίδρυσαν οι σημαντικότερες ενώσεις της διαφημιστικής βιομηχανίας στην Αμερική νωρίτερα μέσα στη χρονιά, με στόχο τη συμμετοχή στις κρατικές νομοθετικές διαδικασίες αναφορικά με την προστασία της ιδιωτικότητας. Απαρτίζεται από τις American Association of Advertising Agencies, Association of National Advertisers, Digital Advertising Alliance, Interactive Advertising Bureau και Network Advertising Initiative και φιλοδοξεί να προωθήσει πολιτικές, σε μια στιγμή κατά την οποία οι νομοθετικές αρχές επαναπροσδιορίζουν τους κανόνες συλλογής δεδομένων.

«Αυτό που σκεφτήκαμε ξεφεύγει από το μοντέλο που τοποθετεί το βάρος της προστασίας της ιδιωτικότητας στον καταναλωτή και το επιστρέφει στις εταιρείες», σχολίασε ο Chris Oswald, SVP of Government Relations της ANA. Η ένωση καλεί για νόμους με ισχύ σε όλες τις Πολιτείες και αντιτίθεται στον πολλαπλασιασμό των online ειδοποιήσεων που μπορεί να μπερδέψουν τους καταναλωτές.
(Πηγή: AdAge)