Για ακόμα μία χρονιά, η Κωτσόβολος συμμετείχε στην έκθεση Xenia, όπου παρουσίασε όλες τις νέες τάσεις στον επαγγελματικό εξοπλισμό και τον ξενοδοχειακό κλάδο.

Οι επισκέπτες πήραν μία γεύση από τις εφαρμογές VR, ΑΙ, smart digital signage, τεχνολογίες για φωνητικές εντολές, προηγμένες συσκευές για τη φροντίδα των λευκών ειδών και τον εξοπλισμό για την ψυχαγωγία των επισκεπτών. Ενδεικτικά, η νέα τάση στην προώθηση προϊόντων είναι ο συνδυασμός digital signage οθονών και ενός διαδραστικού «high tech» πάγκου, πάνω στον οποίο μπορεί να τοποθετηθεί οποιοδήποτε προϊόν, όπως αρώματα, τοπικά προϊόντα, κοσμήματα.

Όταν ο επισκέπτης σηκώσει ένα προϊόν ή το τοποθετήσει σε συγκεκριμένο σημείο, τότε το περιεχόμενο της οθόνης αλλάζει και εμφανίζει πληροφορίες για το προϊόν, όπως η τιμή, τα χαρακτηριστικά και η διαθεσιμότητα. Ακόμη, χάρη στην τεχνολογία εικονικής ρεσεψιόν «virtual reception», οι επισκέπτες μπορούν να πραγματοποιούν άμεσο check-in ή εικονική περιήγηση σε δωμάτια και εγκαταστάσεις.