Για 12η συνεχή χρονιά, η μπανάνα Chiquita έδωσε το «παρών» στον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας και ήταν για ακόμη μια χρονιά το επίσημο φρούτο της διοργάνωσης, στο πλαίσιο της μακρόχρονης συνεργασίας που έχει η εταιρεία στην Ελλάδα με τον ΣΕΓΑΣ.

Φέτος, το ραντεβού δόθηκε για το Σάββατο 9 και την Κυριακή 10 Νοεμβρίου με πλήθος συμμετοχών που και φέτος έσπασαν κάθε ρεκόρ, αφού ξεπέρασαν τις 60.000 σε όλες τις κατηγορίες αγώνων. Και στις δυο ημέρες του αγώνα, η Chiquita μοίρασε περισσότερες από 60.000 premium μπανάνες Chiquita σε όλους τους αθλητές, καθώς επίσης και στους θεατές.

Στο ειδικό περίπτερο της εταιρείας στο Sponsor’s Village, μικροί και μεγάλοι είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τη Miss Chiquita, να φωτογραφηθούν μαζί της και να πάρουν μικρά δώρα. Επίσης, η συμμετοχή της Chiquita στον Μαραθώνιο ενισχύθηκε σε συνεργασία με τις bloggers Μαρία Λιόντου (MommyJammi) και Μυρτώ Κάζη (Yes I Do).