Ο Andrew Busby (Retail contributor του Forbes) έρχεται στην Αθήνα για λογαριασμό της BOUSSIAS για να ηγηθεί του 2ου Instore Marketing Conference.

Μαζί του, καταξιωμένοι retail experts που έχουν μιλήσει σε κορυφαία συνέδρια για το retail παγκοσμίως, η Queenie Lo (FutureBrand UXUS), ο Simon Bentley (Halfords), ο Jamie Rayner (Shoppercentric), η Shahnila Rashid (House of Fraser) και ο James White (Allen International), καθώς και μια dream-team από Έλληνες practitioners όπως ο Νίκος Βαρβαδούκας (Cosmos Sport), ο Φώτης Βασιλείου (White Space), ο Πέτρος Ιμιρζιάδης (Sales Promotion Ceter), η Ευαγγελία Μηλιώτη (PepsiCo), ο Οδυσσέας Ντότσικας (TDG), η Ροδούλα Τρακαδά (Jacobs Douwe Egberts) και η Αθανασία Δασκάλου (Scent Plus).

Παρουσιάζοντας καινοτόμα projects στο instore marketing, το συνέδριο αναλύει πώς το retail experience design απαντά στις ανάγκες και τις απαιτήσεις των σύγχρονων omnichannel καταναλωτών και ποιες ευκαιρίες βρίσκουν πεδίο εφαρμογής στα φυσικά καταστήματα. Περισσότερες πληροφορίες για το συνέδριο στο www.instoremarketing.gr.