Μια χορτοφαγική έκδοση του Whopper λανσάρουν τα Burger King σε 25 ευρωπαϊκές αγορές, χρησιμοποιώντας φυτικά μπιφτέκια της The Vegetarian Butcher.

Το Rebel Whopper θα αποτελέσει τον καρπό της πρώτης συνεργασίας του brand της Unilever με μεγάλη αλυσίδα εστίασης και θα σερβιριστεί σε περισσότερα από 2.500 σημεία, σηματοδοτώντας το μεγαλύτερο προϊοντικό λανσάρισμα των BK στην Ευρώπη. Το Rebel Whopper εμφανίστηκε πειραματικά στη Σουηδία το καλοκαίρι, σε συνεργασία με την ολλανδική εταιρεία Vivera BV, η συμφωνία όμως τελικά θα υλοποιηθεί με τη Unilever.

Το Rebel Whopper θα έχει περίπου την ίδια τιμή με το μοσχαρίσιο Whopper, αν και στη Βόρεια Αμερική, το plant-based burger της αλυσίδας, Impossible Whopper, από την Impossible Foods, είναι περίπου 1 δολάριο ακριβότερο.

Στις ΗΠΑ, η εταιρεία σκοπεύει να δοκιμάσει τη χρήση των χορτοφαγικών μπιφτεκιών της Impossible στα Whopper Jr. burgers αλλά και σε signature hamburgers σε 180 εστιατόρια. Σε συνέντευξή του τον Οκτώβριο, ο Jose Cil, CEO της μητρικής εταιρείας των ΒΚ, Restaurant Brands, σχολίασε ότι το Impossible Whopper ήταν ένα από τα πιο επιτυχημένα προϊοντικά λανσαρίσματα στην ιστορία του brand.
(Πηγή: Marketingweek.com)