Μια νέα υπηρεσία ανέπτυξε η Isobar, το παγκόσμιο digital agency της Dentsu, για να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να προσαρμόσουν την επικοινωνιακή τους προσέγγιση στις στρατηγικές για τον ψηφιακό μετασχηματισμό τους.

Πιο συγκεκριμένα, το «Accelerate» δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες να ενισχύσουν τις in-house δυνατότητές τους, μέσα από ένα μοντέλο συνεργασίας που μπορεί να ανταποκριθεί άμεσα στις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν και να προσφέρει custom λύσεις, στη βάση των insights και της κουλτούρας της εκάστοτε εταιρείας. Η υπηρεσία, που θα τρέξει σε παγκόσμια κλίμακα, θα αντλήσει από το υπάρχον δυναμικό της Isobar σε Αμερική, EMEA και APAC, αξιοποιώντας τη στρατηγική, τεχνολογική και δημιουργική προσφορά της για την επιτάχυνση της in-house λειτουργίας των πελατών της.

Συνδυάζοντας την εξειδίκευση της Isobar με την ευκολία που θα παρέχει μια ομάδα ειδικών στα γραφεία του πελάτη, το Accelerate έχει ως στόχο να προσφέρει μεγαλύτερο έλεγχο στον πελάτη, αλλά και διαφάνεια. «Με τη λύση in-housing, προσφέρουμε ό,τι καλύτερο από κάθε πεδίο», σχολίασε η Global Chief Client Officer της Isobar, Sue McCusker. Η Isobar έχει ήδη συνεργαστεί σε πολλά in-housing projects σε διεθνείς αγορές, μεταξύ αυτών για την IATA στην Ελβετία.
(Πηγή: AdNews)