Marketing Week - IBHS: Ενισχύεται η αγορά των αναψυκτικών

Δευτέρα, 9 Δεκεμβρίου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Market Research

Αύξηση της ζήτησης για light και υγιεινές προτάσεις

IBHS: Ενισχύεται η αγορά των αναψυκτικών

18 Οκτωβρίου 2019 | 16:44 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Έρευνες,Τρόφιμα - Ποτά

O εγχώριος κλάδος της παραγωγής αναψυκτικών αναλύεται σε πρόσφατη μελέτη της Infobank Hellastat ΑΕ (ΙΒΗS).

Σύμφωνα με τη Μαρία Θεοδοσοπούλου, Sectorial Studies Consultant, ο κλάδος των αναψυκτικών χαρακτηρίζεται από υψηλό βαθμό συγκέντρωσης και έντονο ανταγωνισμό, καθώς σε αυτόν δραστηριοποιούνται λίγες μεγάλου μεγέθους επιχειρήσεις. Ωστόσο, υπάρχουν και αρκετές μικρομεσαίες επιχειρήσεις, οι οποίες διακινούν τα προϊόντα τους κυρίως στις τοπικές αγορές. Τα τελευταία χρόνια, παρατηρείται μετατόπιση των καταναλωτικών προτιμήσεων σε πιο υγιεινά προϊόντα, όπως είναι τα light ή zero αναψυκτικά.

Για τον λόγο αυτό, οι εγχώριες εταιρείες επενδύουν στην ανάπτυξη «πράσινων» προϊόντων, ενώ παράλληλα ενισχύουν την παρουσία τους στο εξωτερικό. Επίσης, στην αγορά εισέρχονται και εταιρείες που έχουν ως κύρια δραστηριότητα την παραγωγή προϊόντων με στέβια. Από το 2017 επικρατούν τάσεις ομαλοποίησης, χάρη και στην εξαγορά του δικτύου της Μαρινόπουλος από τη Σκλαβενίτης, αλλά και στην αύξηση της τουριστικής κίνησης. Έως και τον Απρίλιο του 2019, τα επώνυμα αναψυκτικά ενισχύθηκαν κατά 7% σε αξία πωλήσεων και 0,4% σε όγκο. Αντίστοιχα, τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας αυξήθηκαν κατά 10,4% σε αξία και 14,3% σε όγκο πωλήσεων.

Marketing Week Online( 18 Οκτωβρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business
  • Ανακύκλωση

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778