Marketing Week - Η ΕΥ στο συνέδριο του ΙΕΛΚΑ «FMCG 2030»

Δευτέρα, 9 Δεκεμβρίου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Προκλήσεις και ευκαιρίες για το online retail στην Ελλάδα

Η ΕΥ στο συνέδριο του ΙΕΛΚΑ «FMCG 2030»

15 Οκτωβρίου 2019 | 16:51 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Conferences,Retail,Έρευνες

Η ΕΥ συμμετείχε στο 10ο συνέδριο του ΙΕΛΚΑ, που έλαβε χώρα την Πέμπτη 10 Οκτωβρίου με θέμα το μέλλον του λιανεμπορίου και των FMCGs και τον ρόλο των επιχειρήσεων του κλάδου κατά την επόμενη δεκαετία.

Στο πλαίσιο αυτό, ο Mikhail Filippov, Director του Retail Performance Improvement Group της ΕΥ, αναφέρθηκε στη συνεχιζόμενη διείσδυση των online αγορών, τονίζοντας ότι η εν λόγω αγορά θα συνεχίσει να αναπτύσσεται με διψήφιους ρυθμούς και με βασικούς παράγοντες τις τιμές, το εύρος του χρόνου παράδοσης και την ευκολία χρήσης. Ανέλυσε τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει το online λιανεμπόριο αναφερόμενος στο παράδειγμα της Azbuka Vkusa, μίας ρωσικής αλυσίδας καταστημάτων η οποία καλύπτει μια αγορά 20 εκατ. καταναλωτών, επιλέγοντας το συγκεκριμένο case study ώστε να ταιριάζει με τα χαρακτηριστικά πολλών λιανεμπορικών επιχειρήσεων στην Ελλάδα (η αλυσίδα έχει κύκλο εργασιών περί το 1 δισ. ευρώ, αριθμώντας 150 καταστήματα).

Με την ευκαιρία του συνεδρίου, ο Θάνος Μαύρος, Υπεύθυνος Supply Chain & Operations της EY για την περιοχή της Κεντρικής και Νοτιοανατολικής Ευρώπης, δήλωσε: «Το τοπίο στο λιανεμπόριο και τις βιομηχανίες ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων θα αλλάξει δραστικά τα επόμενα χρόνια. Η ψηφιακή επανάσταση, η στροφή προς την κυκλική οικονομία και η μάχη μεταξύ όσων στηρίζουν ή εναντιώνονται στην παγκοσμιοποίηση, θα μετασχηματίσουν τον κλάδο ταχύτερα απ’ ότι μπορούσαμε να φανταστούμε πριν λίγα χρόνια. Οι επιχειρήσεις του κλάδου στην Ελλάδα θα πρέπει να κατανοήσουν τις επερχόμενες αλλαγές και να προσαρμόσουν τη στρατηγική τους για να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις αυτές».

Marketing Week Online( 15 Οκτωβρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business
  • Ανακύκλωση

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778