Υπό αυτό το πρίσμα αντιμετωπίστηκε επικοινωνιακά από την ομάδα της Wind και την The Newtons Laboratory το λανσάρισμα ενός νέου, πολυσύνθετου προϊόντος όπως είναι το Wind One. Πώς μετουσιώνεται μια τέτοια στρατηγική, σε επικοινωνιακό αποτέλεσμα;

Σε έναν κλάδο με ιδιαίτερο ανταγωνισμό, όπως είναι ο κλάδος των τηλεπικοινωνιών, κάθε λανσάρισμα αποκτά μοναδική βαρύτητα. Πόσο μάλλον, όταν πρόκειται για ένα προϊόν που χαρακτηρίζεται ως ναυαρχίδα, ενσαρκώνει την καινοτομία του οργανισμού και επιχειρεί να απηχήσει σε «moments of truth» για κάθε κοινό και όχι απλά σε δημογραφικά χαρακτηριστικά. Ένα τέτοιο brand είναι για την Wind το συνδυαστικό πρόγραμμα κινητής, σταθερής και Internet, Wind One, που λάνσαρε πρόσφατα με στόχο να προσφέρει «επικοινωνία χωρίς όρια». Τα στελέχη της Wind και η ομάδα της The Newtons Laboratory, που υπογράφει την καμπάνια, εξηγούν τι σημαίνει «Wind One» και πώς αντιμετώπισαν επικοινωνιακά την πρόκληση λανσαρίσματος ενός προϊόντος, που, «είναι πρωτίστως εμπειρία».

    MW: Ποια είναι τα στοιχεία που καθιστούν το «Wind One» ένα μοναδικό πακέτο συνδυαστικών τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών, διαφορετικό από όσα έχουμε δει ως σήμερα στην αγορά;

Άρτεμις Σαμαρά, Household & Postpaid Marketing Senior Manager: Με το Wind One, θελήσαμε να προσεγγίσουμε την έννοια «συνδυαστικό πρόγραμμα» όχι ως προϊόν αλλά πρωτίστως ως μια νέα εμπειρία. Αυτό σημαίνει ότι σχεδιάσαμε εξαρχής με γνώμονα μία διαφορετική, 360 προσέγγιση με νέες δυνατότητες και προνόμια στην Επικοινωνία, στη Διασκέδαση και στην Εξυπηρέτηση. Η ξεγνοιασιά με τα απεριόριστα data, η αμεσότητα στην εξυπηρέτηση και το επίπεδο καινοτομίας και διασκέδασης που προσφέρει η Wind Vision, είναι μερικά από τα χαρακτηριστικά αυτής της εμπειρίας.

    Θα λέγατε ότι το λανσάρισμα του Wind One είναι ένα από τα μεγαλύτερα λανσαρίσματά σας για τη φετινή χρονιά;

Αλίν Μπαρδισμπανιάν, Marke-ting Communications Director: Το Wind One αποτελεί τη ναυαρχίδα των υπηρεσιών της Wind και πράγματι το λανσάρισμα αυτό χαρακτηρίζει, θα έλεγα, τη φετινή χρονιά. Πρόκειται για μια καμπάνια που ξεκίνησε σχεδόν πριν από ένα μήνα και θα συνεχίσει να εξελίσσεται, αν αναλογιστούμε τα πάρα πολλά χαρακτηριστικά – υπάρχοντα ή νέα – του μοναδικού αυτού συνδυαστικού προϊόντος.

    Ποια είναι τα insights εκείνα όσον αφορά σε χαρακτηριστικά και ζητούμενα των καταναλωτών σήμερα, που αξιοποιήσατε και σας οδήγησαν στην ανάπτυξη του Wind One;

Αλίν Μπαρδισμπανιάν: Ζούμε σε μια εποχή όπου η έννοια νοικοκυριό δεν «φωτογραφίζει» πλέον το κλασσικό πρότυπο οικογένειας. Δεν θα έβρισκα κανένα κοινό μεταξύ ενός νοικοκυριού 2-3 φοιτητών, μιας μονογονεϊκής οικογένειας ή των παππούδων που κρατούν τα εγγόνια πολλές ώρες την ημέρα. Εκεί είναι και το βασικό insight όσον αφορά στο συνδυαστικό πρόγραμμα Wind One. Ο στόχος ήταν να αγγίξουμε moments of truth. Στη σημερινή εποχή, οι καθημερινές ανάγκες είναι τόσο μοναδικές για τον καθένα, που δεν μπορούν να μπουν σε κλισέ. Και αυτό ισχύει τόσο σε επίπεδο προϊοντικών χαρακτηριστικών όσο και στην εξυπηρέτηση, κάτι που όλοι στη Wind αναγνωρίζουμε ως το πλέον σημαντικό σημείο διαφοροποίησης.

    Το Wind One μας συστήθηκε με ένα μεγάλο διαφημιστικό σποτ, που εξειδικεύτηκε στη συνέχεια σε πλήθος επικοινωνιακών υλικών. Ποιο είναι το βασικό concept, η κεντρική ιδέα πάνω στην οποία στηρίζεται το επικοινωνιακό λανσάρισμα του Wind One;

The Newtons Laboratory: Το ζητούμενο ήταν δύσκολο. Πώς μιλάς για κάτι τόσο πολυδιάστατο και με τόση προϊοντκή πληροφορία, χωρίς να γίνεις βαρετός; H κεντρική ιδέα βασίζεται στο γεγονός ότι το προϊόν απαντάει σε τόσες ανάγκες, που με κάποιο τρόπο τους αγγίζει όλους. Οι δυνατότητες που μας δίνει είναι απεριόριστες, και χωρίς να το αντιλαμβανόμαστε, βρίσκεται «πίσω» από σχεδόν κάθε καθημερινή μας δραστηριότητα. Άρα χρειαζόμαστε impact προκειμένου να υποστηρίξουμε ότι το Wind One ήρθε για να αλλάξει δεδομένα. Έτσι, ό,τι κι αν ψάχνει κάποιος, βρίσκεται στο εξής ένα (One) πρόγραμμα, ένα πρόγραμμα που αλλάζει όσα ξέραμε μέχρι σήμερα.

    Πώς αποτυπώθηκε δημιουργικά η ιδέα της επικοινωνίας; Πώς δηλαδή μεταφέρεται τελικά μέσα από την καμπάνια το μήνυμα που επιθυμείτε;

The Newtons Laboratory: Το Wind One απευθύνεται σε τελείως διαφορετικούς μεταξύ τους ανθρώπους και με εντελώς διαφορετικές ανάγκες στην καθημερινότητά τους. Οπότε, ήταν πολύ σημαντικό να βρεθεί ένας τρόπος να απαντήσουμε δημιουργικά σε αυτή τη πρόκληση. Και για να απαντήσουμε, χρειαζόμασταν πολλές ερωτήσεις. Επιπλέον, πού θα μπορούσαμε να συναντήσουμε τόσους διαφορετικούς χαρακτήρες που όμως έχουν ένα κοινό ενδιαφέρον; Σε ένα γήπεδο. Σε έναν αγώνα μπάσκετ! Στην κεντρική μας ιδέα, μέσα σε έναν αγώνα μπάσκετ, ο πρωταγωνιστής δίνει την πάσα δημιουργώντας ένα domino effect ερωταπαντήσεων που ξεδιπλώνουν τα προϊοντικά χαρακτηριστικά του προϊόντος και που καταλήγουν σε μια και μοναδική απάντηση… ότι όλα είναι Wind One. Στο ραδιόφωνο αντιθέτως, προβάλλουμε μικρές, χιουμοριστικές «καθημερινές» ιστορίες με στόχο να χτίσουμε τα διαφορετικά benefits και να πετύχουμε την επιθυμητή ταύτιση. Και πράγματι έχουν «γράψει»!

    Στο στόρι της επικοινωνίας εμφανίζονται αρκετοί διαφορετικοί άνθρωποι. Ποιες κατηγορίες χρηστών θέλετε να προσεγγίσετε μέσα από αυτούς; Με ποια κοινά δηλαδή επιθυμείτε να γίνει η «ταύτιση» με τους πρωταγωνιστές του Wind One;

Αλίν Μπαρδισμπανιάν: Όπως ανέφερα και παραπάνω, όταν ακούμε συνδυαστικό πρόγραμμα, συνήθως έχουμε στο μυαλό μας την έννοια της οικογένειας: η μαμά, ο μπαμπάς και τα παιδιά. Η κοινωνία εξελίσσεται, οι απαιτήσεις την κάνουν να μεταμορφώνεται και να προσαρμόζεται σε μια νέα καθημερινότητα. Ήταν βασικό ζητούμενο για εμάς να λάβουμε υπόψη αυτή τη καθημερινότητα και να μην αγνοήσουμε αυτό που συμβαίνει γύρω μας. Δεν θέλαμε κάτι στερεοτυπικό, για το κλασικό family συμβόλαιο με την συντηρητική έννοια του όρου, αλλά κώδικες σύγχρονους, που μιλούν σε σύγχρονους ανθρώπους, χωρίς τετρημένες έννοιες, καταστάσεις και ρόλους.

    Από πλευράς production values, ήταν μια απαιτητική παραγωγή; Πώς αντιμετωπίσατε το συγκεκριμένο κομμάτι;

Αλίν Μπαρδισμπανιάν: Κάθε παραγωγή είναι απαιτητική, αλλά η αλήθεια είναι ότι αυτή ήταν μια πιο απαιτητική παραγωγή σε όλα τα επίπεδα. Ο χώρος, το ντεκόρ, τα κουστούμια, η ατμόσφαιρα ήταν όλα μελετημένα προκειμένου να προβάλλουν τους κώδικες που αναφέραμε. Και παράλληλα έπρεπε να παρουσιάσουμε με έναν εύληπτο τρόπο προς το καταναλωτικό κοινό ένα συμπαγές αποτέλεσμα, αρμονικά δεμένο, για ένα πολυσύνθετο προϊόν όπως το Wind One. Το ευτυχές ήταν ότι από την αρχή του έργου δουλεύοντας στενά με τους συνεργάτες μας από την The Newtons Laboratory, την εταιρεία παραγωγής Avion και τον πολύπειρο σκηνοθέτη Maged Nassar, καταφέραμε να δημιουργήσουμε ένα αποτέλεσμα με το οποίο είμαστε όλοι πάρα πολύ ικανοποιημένοι.

    Πώς διαχέεται στο κοινό η επικοινωνία του Wind One; Μιλάμε για μια 360 καμπάνια, που περιλαμβάνει όλα τα Μέσα; Που έχετε δώσει ιδιαίτερη έμφαση;

Αλίν Μπαρδισμπανιάν: Όταν έχεις μεγάλα νέα, πρέπει να τα πεις και να τα μάθουν. Επίσης όταν τα μηνύματα είναι πολλά και σύνθετα είναι αναγκαία και τα διαφορετικά κανάλια επικοινωνίας. Άρα ναι, πρόκειται για μια καμπάνια 360, προσαρμοσμένη ανάλογα ώστε να σέβεται τις ιδιαιτερότητες κάθε Μέσου, προκειμένου να αυξήσει το συνολικό impact.

    Η αγορά τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα είναι ανταγωνιστική και συνεχώς εξελίσσεται. Ποιοι οι στόχοι που τίθενται με το Wind One και σε ποιο βάθος χρόνου;

Άρτεμις Σαμαρά: Το Wind One εγκαινιάζει για εμάς μία νέα εποχή: Τα νοικοκυριά που απολαμβάνουν υπηρεσίες σύγκλισης από τη Wind ήδη παρουσιάζουν ετήσια αύξηση της τάξης του 15% και ξεπερνούν πλέον τα 217.000. Βασικός στόχος για το Wind One είναι να ενισχύσει την στρατηγική μας για περαιτέρω ανάπτυξη της πελατειακής βάσης με συνδυαστικά προγράμματα κινητής, σταθερής, internet και τηλεόρασης αλλά και υπηρεσίες internet νέας γενιάς μέσω του ιδιόκτητου δικτύου οπτικών ινών. Παράλληλα, επιδίωξή μας είναι το Wind One να εξελίσσεται συνεχώς παρέχοντας εξαιρετική εμπειρία και μοναδικά προνόμια στους πελάτες.

FOCUS POINTS
– Το Wind One προσεγγίζει την έννοια «συνδυαστικό πρόγραμμα» όχι ως προϊόν αλλά πρωτίστως ως μια νέα εμπειρία.
– Ο στόχος της επικοινωνίας του Wind One είναι να αγγίξει «moments of truth» για κάθε χρήστη και όχι να απευθυνθεί στην κλασική έννοια του «νοικοκυριού».
– H κεντρική ιδέα βασίζεται στο γεγονός ότι το προϊόν απαντά σε τόσες ανάγκες, που με κάποιο τρόπο τους αγγίζει όλους.
– Ο πρωταγωνιστής της καμπάνιας δίνει την πάσα δημιουργώντας ένα domino effect ερωταπαντήσεων, που ξεδιπλώνουν τα προϊοντικά χαρακτηριστικά του προϊόντος.
– Η καμπάνια αξιοποιεί σύγχρονους κώδικες, που μιλούν σε σύγχρονους ανθρώπους, χωρίς τετριμμένες έννοιες, καταστάσεις και ρόλους.
– Τα νοικοκυριά που απολαμβάνουν υπηρεσίες σύγκλισης από τη Wind, ήδη παρουσιάζουν ετήσια αύξηση της τάξης του 15% και ξεπερνούν πλέον τα 217.000.
– Βασικός στόχος για το Wind One είναι να ενισχύσει την στρατηγική της εταιρείας για περαιτέρω ανάπτυξη της πελατειακής βάσης.