Marketing Week - H Wieden & Kennedy «απεργεί» για την κλιματική αλλαγή

Τρίτη, 12 Νοεμβρίου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Σειρά agencies συμμετέχουν στο Global Climate Strike

H Wieden & Kennedy «απεργεί» για την κλιματική αλλαγή

20 Σεπτεμβρίου 2019 | 15:49 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International,Trends

Κλειστά είναι σήμερα τα γραφεία της Wieden & Kennedy London, καθώς το agency συμμετέχει στο Global Climate Strike.

Οι εργαζόμενοί της θα συναντήσουν στους δρόμους τα παιδιά, που διαμαρτύρονται για την κλιματική αλλαγή στο πλαίσιο του #FridayForFuture. Σε ανάρτηση στην ιστοσελίδα της, η W&K ανέφερε ότι μέχρι τώρα δεν είχε αναλάβει ενεργό δράση, κάτι που όμως μετανιώνει και θα κλείσει σήμερα για να πάρει μέρος στις κινητοποιήσεις.

Η σουηδή campaigner Greta Thunberg είναι επικεφαλής της δράσης Global Climate Strike, η οποία πραγματοποιείται με την υποστήριξη δημόσιων φορέων και επιχειρήσεων, τρεις μέρες πριν από τη σύνοδο των Ηνωμένων Εθνών για το κλίμα στη Νέα Υόρκη. «Ο πλανήτης καίγεται. Αυτή τη στιγμή. Και οι συνέπειες είναι κάτι περισσότερο από καταστροφικές. Παρόλ’ αυτά, οι περισσότεροι από μας συνεχίζουμε να το αντιμετωπίζουμε ως business as usual», ανέφερε το agency στο post.

Περισσότερα από 100 agencies, ανεξάρτητα και μη, ενώθηκαν για να στηρίξουν την ενέργεια «Create and strike», μεταξύ αυτών οι Publicis, Omnicom, IPG, Cheil και Accenture, με την απουσία της WPP να είναι τουλάχιστον αισθητή. Την ίδια στιγμή, το studio Unit9 δημιούργησε ένα activation επαυξημένης πραγματικότητας, με το οποίο οι διαδηλωτές θα μπορούν να δουν μια «αποκαλυπτική» εικόνα της Trafalgar Square.
(Πηγή: Campaign)

Marketing Week Online( 20 Σεπτεμβρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778