Παράλληλα με την αύξηση της ζήτησης για premium inventory, ενισχύονται και οι προβληματισμοί γύρω από το ζήτημα του brand safety.

Σύμφωνα με έρευνα του IAB Europe, το ένα τρίτο (34%) των διαφημιζόμενων δηλώνει πλέον ότι οι ανησυχίες για το brand safety δημιουργούν προσκόμματα στην επένδυση στο programmatic, ποσοστό σημαντικά ενισχυμένο από το 2018 (24%). Το πρόβλημα της απάτης παραμένει επίσης καίριο θέμα, με το 31% να το βλέπει ως σημείο προβληματισμού, ενώ το 38% εντοπίζει τη διαφάνεια στην εφοδιαστική αλυσίδα ως έναν ακόμη ανασταλτικό παράγοντα. Στον αντίποδα, η εύρεση ανθρώπινου δυναμικού με το σωστό πακέτο ικανοτήτων στο programmatic δεν φαίνεται να προβληματίζει πλέον στον ίδιο βαθμό, περιοριζόμενη στο 24% από το 32% πέρυσι.
(Πηγή: Marketingweek.com)