Πενήντα Πολιτείες της Αμερικής έχουν δρομολογήσει έρευνα αναφορικά με την κυριαρχία της Google στο ηλεκτρονικό εμπόριο και την απειλή που δυνητικά αποτελεί για τον ανταγωνισμό και τους καταναλωτές.

Η έρευνα θα εξετάσει επίσης τον τρόπο με τον οποίο η πλατφόρμα κατατάσσει τα αποτελέσματα αναζητήσεων και τις μεθόδους προστασίας των προσωπικών δεδομένων των χρηστών. Σύμφωνα με το eMarketer, ο διαδικτυακός κολοσσός αντιπροσωπεύει το 38% του digital ad spend στις ΗΠΑ. Ο εισαγγελέας του Texas Ken Paxton, δήλωσε: «Δεν υπάρχει πρόβλημα αν μια επιχείρηση ξεπεράσει τους ανταγωνιστές της, εφόσον όμως το επιτύχει σεβόμενη τους κανόνες της ελεύθερης αγοράς.

Ωστόσο, έχουμε ενδείξεις ότι οι επιχειρηματικές πρακτικές της Google ίσως έχουν υπονομεύσει τη δυνατότητα καταναλωτικής επιλογής, έχουν περιορίσει την καινοτομία, έχουν παραβιάσει την ιδιωτικότητα των χρηστών και έχουν εκχωρήσει στην εταιρεία τον έλεγχο της ροής της ψηφιακής πληροφορίας».

Η κίνηση αυτή συνιστά την πλέον πρόσφατη σειράς νομικών «επιθέσεων» σε εταιρείες τεχνολογίας από τις αρχές των ΗΠΑ, σε μια προσπάθεια μετριασμού της επιρροής τους. Σε απάντηση, η Google επέμεινε στην επένδυσή της στην καινοτομία, αναφέροντας ότι θα συνεχίσει να «συνεργάζεται εποικοδομητικά» με τους ιθύνοντες.
(Πηγή: Marketingweek.com)