Είναι κοινός τόπος πλέον για τις επιχειρήσεις του λιανεμπορίου, ότι δεν αρκούν οι κάρτες πιστότητας (loyalty cards) για να αποκτηθούν πιστοί πελάτες.

Ειδικότερα στο πλαίσιο που έθεσε ο Γενικός Κανονισμός για την Προστασία Δεδομένων (GDPR), η καλύτερη αξιοποίηση των analytics και του RFM (Recency, Frequency, Monetary Value), οι δυνατότητες που προσφέρει το digital onboarding για την εγγραφή νέων μελών και η ορθή αξιολόγηση των διαφόρων καναλιών επικοινωνίας, παίζουν καθοριστικό ρόλο για τις ευκαιρίες διάδρασης και ενασχόλησης (engagement) που μπορούν να δημιουργήσουν τα brands με τους πελάτες, με απώτερο σκοπό να κερδίσουν τη σταθερή εμπιστοσύνη τους. Όλα τα παραπάνω πρόκειται να συζητηθούν στο συνέδριο Customer Loyalty Management Conference που πραγματοποιείται για πρώτη φορά στο Αμφιθέατρο Maroussi Plaza την Τρίτη 19 Νοεμβρίου. Αναλυτική ενημέρωση για το συνέδριο και τα masterclasses στην ιστοσελίδα www.loyaltyconference.gr.