Marketing Week - Το Bombay Sapphire σε «καλλιτεχνική» παγκόσμια καμπάνια-μαμούθ

Πέμπτη, 14 Νοεμβρίου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Αξίας 20 εκατ. δολαρίων

Το Bombay Sapphire σε «καλλιτεχνική» παγκόσμια καμπάνια-μαμούθ

22 Αυγούστου 2019 | 14:38 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Campaigns,International,Τρόφιμα - Ποτά

Έναν γλύπτη γυαλιού, έναν καλλιτέχνη χαρτιού και έναν visual designer επιστράτευσε το Bombay Sapphire της Bacardi, για μια παγκόσμια καμπάνια αξίας 20 εκατ. δολαρίων, που τονίζει τη δέσμευση του brand στη δημιουργικότητα.

Η εκστρατεία υποστηρίζει την πολυετή διεθνή πλατφόρμα της μάρκας «Stir Creativity», η οποία αναδεικνύει την πολιτιστική διάσταση της μάρκας. Με μότο «Discover the possibilities within», το project περιλαμβάνει μια ταινία από τη δημιουργική συλλογικότητα ManvsMachine που δείχνει 3 καλλιτέχνες να φέρνουν στη ζωή τις δημιουργίες τους, σε μια πολύχρωμη, υπερρεαλιστική απεικόνιση της δημιουργικής διαδικασίας.

Κάθε έργο στη διαφήμιση δημιουργήθηκε χρησιμοποιώντας τα υλικά του μπουκαλιού του Bombay Sapphire – γυαλί, χαρτί και φως – παραπέμποντας στη δημιουργική δυναμική του. Η καμπάνια θα τρέξει σε digital, OOH, video-on-demand και τηλεόραση σε ΗΠΑ, ΕΜΕΑ και APAC, ενώ experiential activations θα διοργανωθούν σε πόλεις όπως το Λονδίνο, η Νέα Υόρκη και το Μιλάνο. «Είμαστε ένα brand με μακροχρόνιους δεσμούς με τη δημιουργικότητα», σχολίασε η Victoria Morris, Global Vice-President του Bombay Sapphire.

«Τώρα πηγαίνουμε ένα βήμα παραπέρα, εμπνέοντας τους ανθρώπους να αγκαλιάσουν τη δική τους αυτό-έκφραση. Ήταν πολύ σημαντικό να μη χρησιμοποιήσουμε ηθοποιούς, γι’ αυτό χρησιμοποιήσαμε καλλιτέχνες». Σύμφωνα με την ίδια, πλατφόρμες όπως το Instagram και Pinterest, όπου κυριαρχεί το οπτικό στοιχείο, θα είναι κομβικής σημασίας στην εξαιρετικά στοχευμένη καμπάνια, καθώς η εταιρεία συνεχίζει να αυξάνει τη συνολική της επένδυση στο digital.
(Πηγή: TheDrum)

Marketing Week Online( 22 Αυγούστου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778