Marketing Week - Τρίτη «καμπάνα» για τη Google από την ΕΕ

Δευτέρα, 20 Μαΐου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Ύψους 1,5 δισ. ευρώ για παραβίαση των αντιμονοπωλιακών κανόνων

Τρίτη «καμπάνα» για τη Google από την ΕΕ

21 Μαρτίου 2019 | 15:28 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Digital New Media,International,Τεχνολογία

Πρόστιμο της τάξης των 1,5 δισ. ευρώ επέβαλαν οι κανονιστικές αρχές της ΕΕ στην Google, για την παραβίαση των αντιμονοπωλιακών κανονισμών.

Πρόκειται για την τρίτη κύρωση που επιβάλλεται στον τεχνολογικό γίγαντα από την Ένωση τα τελευταία 2 χρόνια καθώς, σύμφωνα με την απόφαση, η εταιρεία επέβαλλε αθέμιτους όρους σε publishers, που δεν επέτρεπαν στους ανταγωνιστές της να τοποθετούν τις δικές τους διαφημίσεις αναζήτησης στους εν λόγω ιστοτόπους. «Η Google έχει εδραιώσει την κυριαρχία της στις online διαφημίσεις αναζήτησης και θωρακίστηκε έναντι των ανταγωνιστικών πιέσεων μέσω της επιβολής σε ιστοσελίδες τρίτων συμβατικών περιορισμών που υπονομεύουν τον ανταγωνισμό.

Αυτό είναι παράνομο βάσει των αντιμονοπωλιακών κανόνων της ΕΕ», δήλωσε η Επίτροπος Ανταγωνισμού Margrethe Vestager. H Google δέχεται διαρκείς πιέσεις από ρυθμιστικούς φορείς για τις πρακτικές, της τόσο στην Ευρώπη, όσο και στις ΗΠΑ. Σε αυτό το πλαίσιο, η εταιρεία ανακοίνωσε ένα update στο Android, το οποίο, «στοχεύει στην στήριξη της επιλογής και του ανταγωνισμού στην Ευρώπη»: σύντομα αναμένεται να ζητήσει από τους χρήστες Android ποιους browsers και search apps προτιμούν να χρησιμοποιούν, αντί να έχουν το Google ως προεπιλογή.
(Πηγή: TheDrum)

Marketing Week Online( 21 Μαρτίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Ανοιξιάτικη ανανέωση σπιτιού: Καινοτομία, λειτουργικότητα και εμπιστοσύνη «ανανεώνουν» την κατηγορία σπιτιού

Σε ποιοτικές επιλογές με έμφαση στην ασφάλεια προχωρούν οι καταναλωτές για την ανοιξιάτικη ανανέωση του σπιτιού τους, με την τάση του DIY να αναπτύσσεται σταθερά και τις νέες ψηφιακές εφαρμογές από χρωματοβιομηχανίες και retailers ειδών σπιτιού να αναβαθμίζουν την εμπειρία πελάτη.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778