«Αποσυναρμολογείται» η παγκόσμια ομάδα brand marketing
Ολόκληρη την παγκόσμια ομάδα brand marketing φέρεται να αποδομεί το Netflix, μία ακόμα εξέλιξη μετά την πρόσφατη ανακοίνωση αποχώρησης του CMO Kelly Bennett.

Σύμφωνα με πηγές που επέλεξαν να κρατήσουν την ανωνυμία τους, τα μέλη της ομάδας τοποθετήθηκαν στα τμήματα content και social, αλλά και σε third-party agency partners για την προώθηση της πλατφόρμας και του προγράμματος. Προς το παρόν δεν είναι γνωστός ο ακριβής αριθμός των ατόμων που επηρεάζονται, σύμφωνα όμως με τις πηγές του Adweek, πρόκειται για μια μικρή σχετικά ομάδα, η οποία δημιουργήθηκε το 2017, όταν το Netflix ξεκίνησε να ενδυναμώνει συνολικά τη διαφημιστική του παρουσία.

Με φόντο την επικείμενη αλλαγή φρουράς στην επικοινωνιακή του κεφαλή, το ποιος θα αναλάβει τα καθήκοντα της ομάδας brand marketing, αλλά και οι λόγοι του «διαμελισμού» της παραμένουν ασαφείς, ωστόσο, για τον κολοσσό του streaming η τακτική αναδιάρθρωση των τμημάτων και των ηγετικών του ομάδων χωρίς προφανή αιτιολογία δεν είναι κάτι πρωτοφανές. Σε αυτή τη φάση, το Netflix έχει μπροστά του πολλαπλές νέες προκλήσεις, καθώς η ολοκλήρωση της εξαγοράς της Fox από την Disney έναντι 71,3 δισ. δολαρίων και η είσοδος της Apple στη σκηνή του TV streaming, θα μπορούσαν να κλυδωνίσουν την κυριαρχία του.
(Πηγή: AdWeek)