Marketing Week - Marc Pritchard, P&G: «Οι μέρες της διαφήμισης είναι μετρημένες»

Κυριακή, 24 Μαρτίου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Τα «έξυπνα» προϊόντα θα φέρουν τη λύση;

Marc Pritchard, P&G: «Οι μέρες της διαφήμισης είναι μετρημένες»

11 Φεβρουαρίου 2019 | 15:59 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International,Trends

Οι marketers θα πρέπει «να ξεκινήσουν να σκέφτονται έναν κόσμο χωρίς διαφημίσεις» δήλωσε ο Marc Pritchard, Chief Brand Officer της Procter & Gamble, στο πλαίσιο της CES 2019.

Με τα ad-free περιβάλλοντα να αυξάνονται διαρκώς, σε συνδυασμό με τη χρήση εργαλείων ad-block και την απομάκρυνση από τα παραδοσιακά media καθιστούν «μετρημένες τις μέρες της διαφήμισης όπως τη γνωρίζαμε». Ένας τρόπος με τον οποίο επιχειρήσεις όπως η P&G μπορούν να διατηρήσουν την επαφή τους με τον καταναλωτή είναι μέσω «έξυπνων» προϊόντων και λύσεων όπως η «συνδεδεμένη» οδοντόβουρτσα Oral-B και η διαδικτυακή πλατφόρμα Skin Advisor, οι οποίες προσφέρουν εξατομικευμένες συμβουλές φροντίδας στους πελάτες.

Διαμορφώνοντας άμεσες σχέσεις με τους καταναλωτές με αυτόν τον τρόπο, «μας δίνεται η δυνατότητα να υλοποιήσουμε το όραμά μας, το οποίο συνίσταται στο να απομακρυνθούμε από ένα σπάταλο μαζικό marketing σε ένα μαζικό one-to-one brand-building», δήλωσε ο ίδιος. Συμπλήρωσε, δε, ότι η απαίτηση για personalization θα συνοδεύεται για περαιτέρω επιθυμία των καταναλωτών να γνωρίσουν τι εκπροσωπεί κάθε brand, τονίζοντας ότι η ολιστική εμπειρία του καταναλωτή αποτελεί κεντρική επιδίωξη της εταιρείας.
(Πηγή: WARC)

Marketing Week Online( 11 Φεβρουαρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Επώνυμα Brands ψωμιού: Η διατροφική απλότητα συναντά το wellness

Με «μαγιά» την τάση του ευ ζην, τα brands στην κατηγορία του ψωμιού τροφοδοτούν την αναπτυξιακή της πορεία, επενδύοντας στην ποιότητα, την αναβάθμιση της διατροφικής αξίας, αλλά και το ευφυές marketing.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778